Klitschko İbragimov’u Yendi
Yaklaşık 4 aydır beklenen Ukraynalı IBF ve IBO şampiyonu Wladimir Klitschko ile WBO şampiyonu Çeçen asıllı Sultan İbragimov arasındaki ünvan birleştirme maçını, rakibini açık farkla sayıyla mağlup eden Wladimir Klitschko kazandı.
Maça çok iyi hazırlandığı belli olan Wladimir Klitschko, maçın başından sonuna kadar İbragimov‘a nefes aldırmadı.
İbragimov, maç boyunca Wladimir’e bir-iki dışında net yumruk atamadı.
Maça her zamanki gibi sol direkleriyle başlayan Klitschko, belki de kariyerinin en az sol direklerini vurduğu maçta, İbragimov‘un 6. raunttaki nakavt girişimi hücumlarını durdurdu. İbragimov, uzun rakibini bir kaç defa savurduğu sol ve sağ kroşeleriyle zor duruma düşürmek istemedi ama hiç başarılı olamadı.
Klitschko, her zamanki gibi sollu sağlı 2-3 defa Sultan’a girdi ve tutturamadığı zamanlarda da Sultan İbragimov’un çok etkili kontralarını bildiğinden sarılarak karşılık verdi.
Klitschko, maçı nakavtla bitirmek istedi, bu nedenle maçın sonlarında ard arda vurduğu yumruklarda Sultan, bir kere groki durumuna yakındı.
İbragimov, rakibin her saldırışında daha etkili olan bir boksör. Bu nedenle Klitschko‘nun direkten sonra kroşeyle girdiği pozisyonlarda, Sultan’ın bu yumrukları karşıladıktan sonra kontralarını izlemek istedim ama açıkçası Klitschko maça süper hazırlanmış. Sultan’ın tek bir kontrasına bile izin vermedi.
Boksu hobi olarak takip eden birisi olmama, Sultan İbragimov’u da müslüman olduğu için desteklememe rağmen; maçın ilanından beri, Sultan İbragimov’un kolayca yenileceğini söylüyordum. Bunun için kahin de olmaya gerek yoktu. Sultan ne kadar antrenman yaparsa yapsın, rakibinin sol direklerinin önemli bir kısmını yememesi mümkün değildi. Bırakın Sultan İbragimov gibi çok güçlü bir savunmacıyı, robot koysanız o solları yer. Ardından da bu maçta olduğu gibi çok kuvvetli sağ kroşelerini maç boyunca almamak mümkün değildi ki, bunu bu maçta da izledik. Sultan İbragimov, nakavttan çok zor kurtuldu. İbragimov‘un bu gece tek olumlu tarafı, nakavt olmamasıydı.
Seyircilere gelince
Bu maç bir taktik savaşıydı. Ünvan maçlarında, her türlü taktik olur. Hata rauntlar boyu yumruk bile izleyemezsiniz. Bir de arada 10-15 cm ve kg fark olan iki boksörün maçında ise böyle bir temponun geçmesi normaldi.
Maçtaki ıslıklar, temponun düşüklüğü için yapılan protestolar, maça gelen ve amaçları bir boksörü desteklemekten çok, oynadıkları bahisin derdiyle yanan Amerikalı seyircilerdi. Yoksa; gerçek anlamda Wlad ve Sultan’ı tutan hiç bir taraftar, böyle bir maçta oyuncusunu protesto etmez. Bu nedenle Amerikalı, Doğu kültüründen uzak boks izleyicilerinden nefret ediyorum.
Bir çoğumuzun büyükleri 70′lerde nasıl Muhammet Ali için gecenin 4′ünde kalkıp 15 rauntluk uzun maçları izliyordu. Aynen onun gibi, onbinlerce kişinin bu maç için televizyonları başında sabahladığından eminim. Sonuçta İbrahimov, Muhammet Ali değil. Daha kariyerinin başında bile sayılabilir. Klitschko’nun üçte bir tecrübesine sahip değil. (Klitschko 50 maç yapmış, İbragimov 25). Önünde daha uzun yılları var. Maçı kazanamasa da, 1.85′lik boyuyla çıktı aslanlar gibi dövüştü. Belli olmaz, bir gün yeniden karşılaşırlar ve İbrahimov, kendini çok daha geliştirir ve çok daha değişik taktiklerle maça çıkar.
Sonuç
Sonuçta Wladimir Klitschko (şu anda 50-3, 44 nakavt), şimdi WBO, IBF ve IBO kemerlerini beline takmış oldu. Sultan İbragimov (22-1, 17 nakavt) ise, ilk mağlubiyetini almış oldu. Klitschko , ağır sikletteki üç kemere de sahip oldu. Diğer kemerlerden biri olan WBC kemeri düğümü, Oleg Maskaev & Samuel Peter maçıyla çözülecek. Diğer kemer WBA ise, Özbek Ruslan Chagaev‘in belinde.
Ne Olacak?
Ama durun iş bitmedi. Klitschko‘nun ağır siklet hegamonyasına dur diyecek bir boksör var. 8 Mart’ta Oleg Maskaev-Samuel Peter maçını Samuel Peter‘in alması durumunda 2009′a doğru veya 2009′da bir Samuel Peter&Wladimir Klitschko rövanşı bekleyebiliriz. Samuel Peter, Nijeryalı. Lakabı, “Nigerian Nightmare”, yani “Nijerya Kabusu”. Oynadığı maçlarda, rakiplerinin üzerine kabus gibi çöküyor. Klitschko‘nun üzerine neden çökmesin? İki sene önceki maçta Samuel Peter, Klitschko‘yu 3 defa düşürmesine rağmen maçı kazanamamıştı. Bu maçın rövanşını bekliyorum!
Samuel Peter-Klitschko maçının videoları Youtube’dan kaldırılmış. Bu nedenle aşağıya, Samuel Peter‘in Jeremy Williams gibi önemli bir boksörü ne hale getirdiğini izleyin.
70 Responses to “Klitschko İbragimov’u Yendi”
By Fırat on Feb 24, 2008
gerçekten sultan ın wlad ı yenebilceğini düşünen insanların war oldugunu bilmek çok güzel.bundan daha ötesi sultan ın K.O ile kazancağını düşünenlerin warlıgını bilmek daha da güsel.Peqi nerde şimdi onlar..Yumruk bile almadı adam gibi yumruk..
By ozgunhan on Feb 24, 2008
wladimir defans yönünden harikaydı. boy farkının ne kadar önemli olduğu ortaya çıktı. wladimir eğer sağlam bir çeneye sahip olsa idi kesinlikle gelmiş geçmiş en önemli boksörlerden biri kabul edilebilirdi. fakat çene zayıflığını inanılmaz müdafası ile kapatıyor. kolay değil wbo şampiyonundan bir tane bile net yumruk almadı maç boyunca. bu adamı kim devirebilir. tua,mı asla deviremez. hele o boyuyla. tuada 2 kemer maçını kazanamamıştı.
By serkan on Feb 24, 2008
ben sultanın maçı kaçak dövüşerek maçı sayıyla alabileceğini düşünmüştüm ama sultan gerçekten hayal kırıklığına uğrattı beni.maın başından bitime kadar 1 tane adam gibi yumruk tuttamadı.ama wladimire helal olsun çok disiplinli cok efendi bi boksör.adamda gurur kibir yok.harbiden ATATÜRK ün dedği gibi:zeki çevik ahlaklı.klitschko kardeşler gerçekten boksta m.ali clay,mike tyson,evander hollyfield,lennox lews gibi efsane olmuşlardır.sultan bundan sonra daha iyi calışıp kariyerini yükseltebilir.wladimir de 3 kez yenildi hemde navatla.bu onun ilk yenilgisi inşallah son olur.ben samuelin wladı yeneceğini sanmıyorom.jamel mckline maçında samuel 2 defa yeleri öptü.demekki denildği kadar çenesi sağlam degil.ama ruslandan ümitliyim o wladı yenebilir.ha bu arad sultan çeçen asıllı degil dağıstanlı avar kökenlidir.ruslan chagaev de özbek geğil çeçendir.ama çeçenstan tanınmadğı ve rus işgalinde oldğu için özbekistan adına dövüşmektedir.bende kafkas kökeliyim o yüzden ruslan ve sultanı özel olarak takip ediyorum.ama sonuç olarak kabul etmek lazım dünyanın 1 .numarsı wladimir klitschkodır.onu tek yenecek kişi abisi vitalidir ki oda onla dövüşmez.neyse ruslandan ümidim var ama 1numara KLİTSCHKO KARDEŞLER
By kirsova on Feb 24, 2008
Selam kardeş..İyi hoş güzel söylüyorsunda Samuel Peterin Maskaevi yeneceğini nerden biliyorsun?Güzel site hazırlamışsın tebrik ederim ama sana tavsiyem Oleg Maskaevi biraz daha iyi tanı tamam mı?Ben Maskaevin Peteri yeneceğini söylemiyorum fakat bu boksörlerin içindeki en dayanıklı adam Maskaevdir.Hangi boksör 12 raund boyunca dayak yiyip son raundda rakibini indiriyor?Senin o desteklediklerim dediğin Amerikalılardan var mı böyle biri?Yoksa o senin desteklediğin yediği ekmeğe hainlik yapan Carlos Gomez mi?Sen desteklemeye devam et!..
By murat on Feb 24, 2008
Maçı başından sonuna kadar ilgi ile izledim.Sultan çok iyi bir boksör.Ancak Klitschko Sultan’a göre 2 numara büyük.Boy kol ve kilo avantajı kendini burda gösterdi.Tabi Bide çok iyi hazırlık devresi geçirmiş.İlk defa bu maç için antrenmanlarını bir hafi f ağır sikletten birisiyle yapmış.Tek bir net yumruk almadı.İnşallah Sultan ve diğer müslüman boksörlerde kariyerlerini yükseltirler.Ayrıca site çok güzel olmuş.Boksun içinde olan birisi olarak bu siteyi bundan sonra sık sık takip edeceğim.Teşekkürler.
By ozgunhan on Feb 24, 2008
wladimir haketti. ben bu maçla ilgili yorumumda eğer nakavt olmaz ise wladimir,in maçı alacağını yazmıştım. sultan ancak nakavt ederse maçı alabilecekti. fakat olmadı. bir yumruk bile atamadı. boy farkı ciddi anlamda kendini gösterdi. david tua ve mike tyson ve eskilerden süper boksör 3 büyüklerden joe frazier. bu adamlar kısa boylu boksörler ve başarıları ortada. mike tyson 1980ler efsanesi. fraizer ise muhammed ali ve george foreman ile birlikte en büyük 3 isimden biri ve kısa boyuyla kimleri devirmedi. swingleri ile mike tyson, david tua ve lamon brewster gibi adamlara ilham kaynağı olmuş bir isim. semekki sultan kardeşim maça çok iyi taktikle hazırlanamamış. wladimir haketti. wladimiri şu an kimse yenemez. eğer çenesine sıkı bir yumruk geçirebilecek bir boksör çıkmadığı sürece. fakat wladimirin çenesinden bahsederken çokda zayıf olmadığını belirtmekte fayda var.
By serdar on Feb 24, 2008
aylardır beklediğim maçın daha 2. raundunda elektrikler gitti ve tabiki gelmedi bir daha böyle bir maçı izleyebilme şansım olurmu bilmiyorum ama bildiğim tek şey var ankaradaki askiyi kınıyor ve sizin huzurunuzda tüm türkiyeye şikayet ve sitemlerimi gönderiyorum
By Şeref on Feb 24, 2008
Sultan’nın yumruk atamadığı doğru; Wladimir toplam kaç yumruk attı acaba oniki raund boyunca 7,8 tane sol iki tane de sağ.Uzun kollarının ve boyunun avantajını iyi kullandı, Sultan’ın köşesi ataktiksel hata yapmıştır, hatta teknik namına bişey veremediler.. Sultan’ın amerikalı boksörler gibi ilk raundlarda nakavt olmaması önemli bir gelişme..
Ayrıca Maskaev’e dayanıklı diyen arkadaş Maskaev’in gülünç nakaftlı yenilgilerinden haberi yok..
By paul on Feb 24, 2008
ben wladimir i yenecek boksör tanıyorum tabiki sinan şamil sam Ama boksu bırakma sinyali veriyo umarım bırakmadan bi maç yapar wladimir le arkadaşlargözünüzde çok büyütüyonuz wlad ı şamil ondan daha dayanıklı ve güçlü bence o boksu çirkinleştiriyo çünkü çok korkak boy dezavantajına rağmen sinan onu çiğ çiğ yer umarım bu fırsatı yakalar bu arada site ve yorumlar ve usluplar kaliteli olmuş herkese teşkür
By Hacı Murat on Feb 24, 2008
sultanın yapabiliceği fazla bişey yoktu bunu eminim ki sultan da biliyordu, wlad kendini çok geliştirdi ko olduğu maçlardaki hataları kendine ders olmuş anlaşılan, şahsi fikrim olarak wlad ı yenebilecek şuan için kimseyi göremiyorum, çok kızdığım ama çok beğendiğim Ibeabuchi biraz akıllı olsaydı şuan IBF kemeri belindedi ve wlad ı rahat yenerdi, birde lewis şayet boksu bırakmasaydı ve şu zamana kadar devam etseydi yaşı kırk küsür olmasına rağmen wlad ı vitaliyi yaptığı gibi yüzünü tanınmaz hale sokardı…
By Admin on Feb 24, 2008
Yorumlar için teşekkürler.
Fırat: bazı şeyler kişisel tercihtir. Sultan’ın Wlad’ı ko edeceğini söyleyenler, belki duygularına da kapılmış olabilirler. Hatta, şunu söyleyeyim. W. Klitschko, Shannon Briggs’le maç yapmayı reddetmiş, hatta korkmuş. Ben basın toplantısını da dinledim. Peki, Sultan Briggs’i nasıl haşat etti? Yani, kağıt üzerinde Sultan’ın Klitschko’yu nakavt etmesi düşünülebilirdi. Ben görüşlerimi diğer yazılarımda söylemiştim.
özgünhan: Katılıyorum, boy önemli. Ama Klitschko’yu Peter düşürdü ve yine olası bir maçı bekliyorum. Ayrıca, Mayweather, Sultan’ı bu maça hazırlayamamış, altından kalkamamışlkar. Hatta, Sultan’ın düşebileceği pozisyonun sonundaki rauntta, Mayweather Baba put kesilmişti. Adam, hem knockdown kurtuldu, hem de kenardan destek alamadı. Şunu da diyeyim, Sultan duvarı aşamadı. Peter’den vücut oalrak daha güçsüz kaldı.
serkan: Sultan, Briggs, Holyfield gibi nisbeten ağır boksörlere karşı kaçak dövüşebilirdi, ama Klitschko gibi hareketli ve sürekli sol direğini ilerde tutarak sayı arayan bir adama karşı kaçak dövüşmenin zor olduğunu agece gördük. Ayrıca iki kafkaslının asıllarını bazen karıştırıyorum doğrudur. Ayrıca, Chagaev’in İbragimov’dan daha güçlü olduğuna inanıyorum. Bakın bakalım yerlere göklere sığdırılamayan Solis, Chagaev’e karşı amatörde ne hale gelmiş?
kirsova: Evet, ben Samuel Peter’in Maskaev’i yeneceğini, hatta nakavt edeceğini düşünüyorum. Bu benim görüşüm. Site, adı üstünde blog, yani kişisel görüşler. Nedeni ise, Maskaev en son ne zaman maç yapmış? 2006 Aralık’ta. Neredeyse 15 ay olmuş. Kimle dövüşüyor? Samuel Peter’le! Peki, Peter, McCline karşısında neden 3 defa düştü? Maskaev erkek gibi Peter’in karşısına çıkmayınca, Maskaev’e geçici şampiyonluk kemeri takıldı. Ortam duruldu, hemen yeni bir rakip belirlendi, sadece bir kaç gün içinde maç oynandı. Yani, McCline’a knockdown düşmesinin nedenleri; rakibe göre hazırlanmaması ve rehavettir. Peki, McCline gibi dev bir adama karşı 3 defa düşüp, maçı almak ne demektir? Motivasyon ve gücün ifadesidir. Aynen Klitschko-Peter maçında olduğu gibi.
Juan Carlos Gomez’e gelince, dikkat edersen ben yazılarımda Gomez’i “müslüman Gomez, şöyle dövme yaptı, böyle Türkler’i seviyor” vs. gibi ifadeler kullanmadım. Adamın nasıl biri olduğunu zaman gösterirdi. Bir kimseyle ticaret ve seyahat yapılmadan kim olduğunu söylemem. Gomez, benim gözümde düşmüştür ama onu hala seviyorum. İyi boksördür, ayrıca Maskaev’den kağıt üzerinde favoridir. Ve yine ayrıca, Arena ile yeniden anlaşmıştır. Çevremizde de para için birbirini satanlar yok mu?
murat : Teşekkürler. Tamamen katılıyorum, Wlad bu sefer mükemmel bir kamp yapmış, İbragimov’a karşı Peter karşısındaki hatalarını yenilemedi. Sol gardlı rakibine karşı çok iyi hazırlanmış, çok b
elliydi ve 12 raunt çok diriydi.
Şeref: Katılıyorum ve yazdığım gibi Wladimir’in bu kadar az sol direk attığı maç hatırlamıyorum. Brewster’a defalarca atmıştı, ama Sultan gibi iyi bir savunmacı bile bu direkleri aldı.
paul: Rüyamda bile görebileceğime inanmıyorum.
Hacı Murat: Ibeabuchi, Lewis’e ek olarak Tua ve Peter diyorum hala!
By tetik on Feb 24, 2008
samuel peter eğer bir rövanş maçı olursa ancak vladimir karşısında nakavt olur.kimse hayale kapılmasın.vladimir bu köşeyle yani antrenörle çalıştığı müdetçe kemerleri kimse alamaz.lennox lewis boksu bıraktıktan sonra onun antrenörünü aldılar.ve gerçek bir boks izleyicisi köşe adamlarının önemini bilir.bu işler sadece sağlam yumruklarla,güçle olmaz.taktik ve teknik önemlidir.ayrıca ring dışındada belli bir stratejiniz olmalı ve satranç oynar gibi ilerlemelisiniz.
klitschko kardeşlerde aynı bunu yapıyor.herşey hesaplı kitaplı ilerliyor.ilk önce samuel peter-oleg maskaev maçı galibi beklenecek.samuel peter`ı rahat geçer vladimir.oleg maskaev yıllar önce klitschko`yu gayriresmi bir maçta yendiğini söylüyor ama oleg çok yaşlandı.vladimir o kemeri aldıktan sonra da chagaev ile karşılaşır.gelelim sultana ilk yapması gereken maç içinde kaybediyor olmasına rağmen bir halt etmeden aynı devam etmesini isteyen köşe ekibini değiştirmeli ve roger mayweatherıyollamalı.yahu maç gitmiş adam hala aynı şekilde devam et diyor.floyd mayweather bile bu adama rağmen kendi yetenekleriyle orta siklette şampiyonluğunu sürdürüyor.vladimiri şu an ki rakipleri arasında tek zorlayacak kişi chagaev dir.çünkü chagaev uzun ve fiziksel üstünlüğe sahip rakipleriyle daha iyi mücadele ediyor ve daha seri yaklaşıyor.ayrıca ruslanın köşesi daha iyi.valuev maçında bunu gördük.
By tetik on Feb 24, 2008
bu arada unutulan birşey var vladimir fiziğine sahip boksörler en güçlü dönemlerini 32-37 yaşları arasında yaşar.aynı lennox gibi.fiziksel olarakta görünen budur.ayrıca vladimir ibragimovu nakavt ederdi bunu da hepimiz gördük.fakat nakavt olan boksörün bir sonraki maç yapma hakkı zamanla sınırlı.bu vladimir cephesinde istenmiyor.bu arada bir arkadaş vladimirin briggs ten korktuğunu yazmış,dünya üzerinde hiç bir boksörün briigs gibi stereoid yüklenmiş kof bir adamdan korkacağını sanmam.briggs resmi olarak vladimirle maç yapmayı haketmiyordu ve vladimirde ona basın toplantısında kibarca sen benimle dövüşecek seviyeye geldiğinde ancak karşıma çıkabilirsin demişti.
By Riddick Bowe on Feb 24, 2008
Evet beklenen oldu bence…Ben gerçekçi olmayı severim,biçok kişi gibi benimde gönlüm Sultanın kazanmasından yanaydı ama olmadı..Sultan Wladimir için diyebilirimki hiçbirşekilde taktik uygulamadı..Daha doğrusu Wladimire özel taktik uygulamadı…Briggse karşı,Evander a karşı nasıl dövüştüyse Wlad a karşıda aynen dövüştü..Ama unuttuğu bişey vardı,Wlad asla bi Briggs değil…Sultan ko olma riskinide alıp içeriye girmeye çalışmlalı ve Wlad ın çenesini aramalıydı..Tabi bunun içinde uzun ve ciddi bi hazırlık yapmalıydı…Ama yapmadı..Arkadaşlara katılıyorum,Sultan ın köşe adamlarının etkisiz bi yönetimi vardı.Tutmayan taktiği en azından 6. rounddan sonra değiştirmelilerdi…
Wladı kim yener sorusuna gelince..Ben yine gerçekçi olmak istiyorum..Mevcut boxerler arasında (samuel ve chagaev sürprizi hariç) wladı yenebilecek boxer yok bence…Lennox olsaydı wladı haşlardı ama..hey gidi günler..
Saygılarımla
By ozgunhan on Feb 24, 2008
çok güzel yorumlarda bulunan arkadaşlarla beraberiz burada. çok güzel bir hadise. wladimirin köşesinin çok iyi olduğu konuşuluyot. fakat bu işler tabiki köşe işidi değil. takım oyunu. fakat emanuel wladimirin antrenörü aynı zamanda jermain taylor,unda antrenörü. fakat taylor arka arkaya 2 maçta kelly pavlik,e yenildi. bunlardan biri nakavt idi. köşeleri çok büyütmeyin. her boksör maç içinde kendi taktiğini geliştirir. bir arkadaşımız sinan,ın wladimiri yenebileceğini söylemiş. çok zor fakat olmayacak bir durum değil. sinan wladimir ile yaptığı amatör müsabakada açık sayı farkı ile yenilmişti. fakat nasıl. wladimir 10 sinan 2 puan aldı. normalde wlad bütün maçlarını 20 ve üstü sayı farkı ile alırken sinandan sadece 10 puan alabildi. sinan teknik fakat çok ağır bir boksör. sırf ağırlığından kaybediyor. birde maç içinde boksörü sarstımı vurmaktan vazgeçiyor. sinan en az wlad kadar sert yumruklara sahip. umarım karşılaşırlar. fakat bu haldeki kilolu sinan wlada yaklaşamaz fakat sultan,dan daha başarılı olur. wladı yenecek boksör ise aslında valuev olmalıydı fakat oda çok hantal. ruslan,da wladı yenemez. alexander dimitrenko ise en büyük favorim,dir.
By serkan on Feb 24, 2008
özgünhan biraderim sinanın yenildiği adamlarsırasıyla juan carlos gomes,luan kraniqi,oleg maskaev,oliver mccaal.yendiği adamların en iyisi danny villiams ve denis baktov.şimdi sinan wladimiri sam peteri dimitrenkoyu sultanı ruslanı povetkini nasıl yensin?adam hantal.çok yumruk alıyo.seri vurup adamlaı indiremiyor.sinan gönül isterki hepsini yensin ama kabul etmek lazım bu adamların ayarı değil.sinan çok çok dayanıklı ama hem hücum hem savunma zayıf.duygusal olma yalım
By ayan on Feb 24, 2008
uzun süredi beklediğimiz maçın bu kadar basit neticelenmesi beni üzdü açıkcası.En azından ibragimov zor anlar yaşatır diye bekliyordum.Wladimir tartışmasız en iyi boksör keşke lewis olsa ikisi bir kapışsa boks tarihinin en güzel maçlarından biri olurdu.Arkadaşlar şu rus devi valuev bıraktımı noldu boksu?
By sait on Feb 24, 2008
arkadaşlar hepinizin yorumlarını okudum.en abes olanıda şamil sam’ın vladimiri çiğ çiğ yiyeceği iddiasında bulunanızdı.Şamil samın önce biraz bady yapıp yağ tulumu vücuna şekil güç verdikten sonra seri yumruk çalışması gerekiyor.Şamil viladimire 4 raund dayanamaz.Viladimir kaslaşmış bir makina olmuş.beyin zehir gibi tıpkı 1-0 la galip gelen futbol takımı gibi sade ve öz.onu yenebilecek bir boksörün ivander holifield gibi çevik seri ve üstüne giden pire gibi cesaretli olması gerek yoksa vilademir mağlubiyeti tatmadan emekli olacak.saygılarımla.
By özgünhan on Feb 24, 2008
serkan arkadaşım. bende biliyorum sinan,ın wladı yenemeyeceğini. en azından çok zor. fakat kesin yener diyen ben değilim. evet sinan 4 maç kaybetti. bu dört maçta oliver ve luan karşısında bana göre üstün olan taraftı. oliver maçını gözünden dolayı kaybetti. hatırlayın o halde bile bazı rauntlarda çok üstündü. luan maçında ise bana göre maçı almalıydı. maskaev maçında ise daha raunt başında çenesi kırıldı ve üstüne üstlük kırık çenesine defalarca yumruk aldı. bana göre şu an en dayanıklı bpksördür sinan. fakat tabiiki bu haliyle wladı yenmesi ross,un wladı yenmesi gibi inanılmaz bir sürpriz olur. valuev ise tabiki boksa devam ediyor. maça gelince ben sultana ve kenar yönetimine inanılmaz derecede şaşırdım. sen wbo şampiyonusun. ve bu maçta bir tane bile net yumruk atamıyorsun. bu nasıl bir iştir. inanılmaz. ve maç içindeki komik swingleri hayretler vericiydi. evet swing her zaman için çok tehlikeli ve özellikle kısa boylu boksörler için harika bir vuruş şeklidir. muhammed ali hayatının tek yere düşüşünü swing,in gelmiş geçmiş en iyi isminden yani joe frazier,den aldı. joe frazier zaten bir çok maçını swing hareketiyle alan bir boks efsanesidir. muhammed aliyi nasıl yere indirdiğini ve maçı aldığını izleyin. fakat sultan benim hayatımda gördüğüm en komik ve işe yaramaz swingleri savurdu. ve denemeye devam etti. neden çünkü wladı bir yakalarsam maçı kazanırım düşüncesi vardı. fakat sultanın daha çok çalışması lazım. evet aslında artık konuşulması gereken bu wladı kimin devirebileceği. bende merak ediyorum. wlad en olgun dönemini yaşıyor ve kusursuza yakın bir isim. dediğim gibi. dimitrenko en büyük favorimdir. boy uzun ve teknik aynı zamanda güçlü bir çeneye sahip.
By imparator on Feb 25, 2008
felix savon gibi bir boksörü yenen hem de iki kere,dünyadaki her boksörü yener bu adam chagaev dir.diğer favorim alexander dimitrenko dur.sinan ise hantal,kombine yumruk atamayan,fiziksel gücü zayıf ama bir özelliği var ki diğer boksörlerde bu derece değil inalmaz dayanıklı boksör,ne yazıkkı bu yeterli değil,sinan wlad karşısında hiç şansı yok ,büyük bir ihtimal sayıyla kaybeder.
By ipek on Feb 25, 2008
hiç uyumadan bekledim maçı..olsa yine bekleyeceğim o ayrı ama değmedi tabi..hep söyledik keşke sultan alsa diye ama hiç öyle bir ihtimalde vermemiştim..fakat bu kadar sıkıcı bir maçda beklemiyordum açıkcası..keşke sultanın kolları biraz daha uzun olsaymış))şahsi fikrim samuel peter den sıkı bir ko görebiliriz..tüm hevesim o maça kaldı artık..bu arada ben sultan ı öyle çok kendinden eminde görmedim maç çıkışında ve esnasında..hani o holyfield maçındaki havası yoktu..bilir gibiydi..fazla sopa yemeden yırtsak modu..
By alp on Feb 25, 2008
blog’u yeni keşfettim ve gayet başarılı olduğunu düşünüyorum. tebrik ederim öncelikle. yorumlardan bağımsız olarak ana yazıyla ilgi birkaç şey söylemek istiyorum yalnızca.
öncelikle şöyle bir kısım var:
“Daha kariyerinin başında bile sayılabilir. Klitschko’nun üçte bir tecrübesine sahip değil. (Klitschko 50 maç yapmış, İbragimov 25). Önünde daha uzun yılları var. Maçı kazanamasa da, 1.85′lik boyuyla çıktı aslanlar gibi dövüştü. Belli olmaz, bir gün yeniden karşılaşırlar ve İbrahimov, kendini çok daha geliştirir ve çok daha değişik taktiklerle maça çıkar.”
ancak sorun şu ki, wladimir klitcschko, ibrahimov’dan 1 yaş küçük. yani sultan’ın profesyonel kariyerinde çok fazla maç yapmamış olması, onun kariyerinin başında olduğunu göstermiyor.
ayrıca samuel peter, maskaev’i yenerse, wladimirle değil vitali’yle dövüşecek büyük ihtimalle. hatta rtl’de “i want you vitali” gibi söylemlerini gösterdi geçen gün. yani samuel peter - wladimir klitschko maçı gibi bir şey görünmüyor ufukta.
By özgünhan on Feb 25, 2008
alp arkadaşım. vitali sakatlığını atlattımı acaba. vitali ile dövüşecek demişsin. eğer vitali geri dönerse vay diğer boksörlerin haline. dünyanın en büyük boksörünün dönüşü olur bu. vitali zaten yenilmesi sakatlanmadığı sürece imkansıza yakın bir boksör. ben onun o unutulmaz saldırışlarını unutamıyorum. ross puritty wladimiri nakavt etti sonra ne oldu, vitalide ross purityi yendi hemde nakavtla. corrie sanders wladimiri nakavt etti sonra ne oldu. vitali yine kardeşinin öcünü aldı ve sandersi nakavt etti. vitalinin geri dönmesini bir çok boksör istemeyecektir. şampiyonluk şansları sıfıra iner. wladimir ise çok şanslı ağabeyiyle dövüşmeyeceği için. gelmiş geçmiş en iyi ağır sıklat nakavt oranı vitalide ve kırılması neredeyse imkansız. bir maçı hariç diğer kazandığı bütün maçlarını nakavt ile aldı. ve bence son 11 yılın en büyük boks maçı lennox ile yaptığı maçtır.
By ipek on Feb 25, 2008
veee bana göre lennox a da yenilmemiştir….
By kirsova on Feb 25, 2008
Bak çok bilmiş kardeş!!Rusça biliyormusun sen?Ben kaç tane Rusça yayın yapan tv den alıyorum bu haberleri bunu biliyormusun?Hayır.Sen nereden biliyorsun peki Maskaevin Peter ile maç yapmaktan korktuğunu?Leyleklermi söylediler?Siz böyle önyargılı olduğunuz sürece bu milleti böyle daha çok kandırırsınız.Sen Maskaevin gerçekten neden Peter ile maç yapmadığını biliyormusun?Tabi senin saçmalamana göre korkudan ödü koptu.Sen çok eminsin Peter yenecek diyorsun hemde ko ile.Olabilir tabiki neden olmasın.Seyredip göreceğiz.Ayrıca Carlos Gomez olayındada bayağı üzerine alınmışsın.Tamam sen hala sevmene devam et!Bu ırkçı ve terbiyesiz herif önce Ahmet Öneli sonrada sizi çok iyi kandırmış müslüman oldum diye.Bu adam müslüman filan değil!Pis bir ırkçıdır!Dostum bu adam Kübalı ve Kübada komünizm rejimi vardır.Müslüman olsa ne olacak sana bir faydası varmı?Bak yine söylüyorum:BOKSUN DİNİ YOKTUR!!!Bu bir spordur ve sonrada centilmenliktir.Bunu kafana iyi kazı!!
By serkan on Feb 25, 2008
özgünhan ve ipek arkadaşlaıma katılıyorum.vitali bence şuanda dünyanın en iyi boksörü.vladimirden çok daha iyi.ki wladimir dünyada 1 numara ama abisi ondan cok daha iyi.adam 36 maç kazanmış sadece timo hoffmanı sayıyla yenmiş.diğerlerini ko ile yenmiş.ayrıca kaşı açılana kadar lennox lewisi de it gibi dövdü.ama şans kaşı açılnca kaybetti ve devam etmek istedi hakemlere kızdı.tüm salon vitaliyi alkışladı lennox u yuhaladı.netse wladimiri kim yener dersek ilk olarak chagaeve yüzde 40 ,samuel peterede yüzde 50 şans tanıyorum.amma velakin wladimir 1 numara.dimitrenko timo hoffman haricinde sıkı bir rakiple karşılaşmadı henüz.yani amerikalı eddie chambers te 30 maç almıştı kofti rakipleri ayarlayıp amapovetkin macında kof olduğunu gördük.dimitrenkoyu daha görmemiz lazım sıkı bir rakiple.CHAGAEV-SAM PETER-DAVİD TUA belki…
By alp on Feb 25, 2008
vitali’nin dönmek istediği uzun zamandır biliniyor, henüz kesin bir şey yok ortada ama peter, vitali’ye meydan okuyosa demekki dönme ihtimali kuvvetli. vitali klitschko’nun en iyi olduğuna ben de katılıyorum, ama sakatlığının etkisiyle eskisi gibi olamama ihtimali de mevcut malesef. umarım tam performansla geri döner.
By tetik on Feb 25, 2008
yahu şu samuel peter amma büyütülüyor.bu adam vladimirle daha önce maç yapmadı mı,zar zor nakavttan kurtulmadı mı,vlad bu adamı dans ettirmedi mi.ayrıca mccline karşısında düştüğü komik durumları görmedik mi.boxrec sitesine bir bakın bakalım mccline kimlere daha ikinci,üçüncü raundda nakavt olmuş.vlad o mccline ı ne hallere sokmuş.peter ın maskaevi geçmesi bile zor.maskaev bazı maçlarda yaptığı aptallığı yapıpta savunmadan ödün verirse nakavt olur ama disiplininden ödün vermeyip devam ederse haşim rahman gibi samuelide geri yollar ve bu sefer samuel sıralamada kolay toparlanamaz.
bu arada benim de atladığım bir durum var.alexander povetkin önce eski şampiyon chris byrd`ı(ki bu boksör arkadaşların yere göğe sığdıramadığı vitaliyi nakavt etti)nakavt etmeyi başardı ardından yaptığı 30 maçınıda rahat kazanan eddie chambersı yenerek vladimirle dövüşmeye hak kazandı.normal duruma göre vladimirle ilk dövüşmesi gereken kişi de o.ve bu genç adam savunmasını geliştiriirse kemerlerin hepsini toplayabilir.zevk veren yegane boksör diyebilirim.çünkü sadece nakavt etmeyi düşünüyor ve hep saldırıyor.çenesine yumruk alırken bile kombine yumruklar saydırıyor.
ve bu arada bazı arkadaşlarda sinanı biraz fazla hafife almış tamam abartmayalım ama sinan ilk 30 boksör arasında nakavt olmamış 3 ya da 4 boksörden biri.
By tetik on Feb 25, 2008
yazmadan duramıyorum da admin arkadaşım yapma gözünü seveyim yukarıda samuel ile videosunu verdiğin verdiğim boksör için “jeremy williams gibi önemli boksör“demişsin.ya nereden önemli boksör bir kere jeremy nin asıl sikleti cruiserweight yani orta ağır siklettir.orada bile bu adam 82. ci sırada.
By özgünhan on Feb 25, 2008
sevgili tetik kardeşim. sen yanlış bilgiler veriyorsun. yapma lütfen. 1. chris byrd vitaliyi nasıl yendi. vitali her raunt chris byrd, den üstünde fakat maç esnasında sakatlandı. ve maçı yarım bırakmak zorunda kaldı. sen o maçı izlemedin galiba. yanlış bilgiler verme. üstelik chris byrd, defalarca zor duruma düştü. ve hep korkak dövüştü. ama vitali şanssız bir şekilde omuzundan sakatlandı. yani klasik rahatsızlığı. bir diğer yanlış verdiğin bilgi. wlad samueli değil samuel tam 3 dafa wladı yere düşürdü. yani o maçta samuel wladı tam 3 kere nakdavn etti. sen izlemediğin maçlar hakkında yorumda bulunuyorsun. eğer izlediysen bu nasıl izlemek. buradan tüm okuyucular bu bilgileri öğrenmiş oldu. tetik arkadaşım lütfen bir dahaki sefere yanlış bilgiler verme.
By özgünhan on Feb 25, 2008
tetik kardeşimin bir yanlışını daha düzeltmek isterim. jeremy williams 100 kilodan fazla ağırlığa sahip. odlanier solis ile yaptığı maçı izlememiş anlaşılan. o kiloda bir insan hangi hakla bir alt sıklette dövüşür. adam neredeyse 110 kilo. bu nasıl bilgi. tetik kardeşim sana tavsiyem maçları izlemen. yanlış bilgiler verme lütfen.
By boks sever on Feb 26, 2008
Bu maç Lennox Lewis - David Tua maçının bir kopyası gibiydi. Tek fark Ibragimov’un Tua kadar bile girişimde bulanamayışıydı. Dövüş taktikleri ve maçın gelişimi o maçın aynısıydı.
Belki çoğu kişiye garip gelecek ama bence Wlad’ın dövüşmekte en fazla zorlanacağı kişi Valuev’dir. Kendisinden iri birine karşı nasıl dövüşeceğini bilmediği için çok ama çok zorlanacaktır Valuev’e karşı.
Ayrıca Wlad’ı yenmeye en yakın kişi bence Samuel Peter’dır. Maskaev’i yendikten sonra (bence kesin yenecek) Wlad’dan maç isteyecektir. Wlad korkmazsa muhteşem bir maç olacaktır.
By korsan on Feb 26, 2008
Samuel, Chagaev, Virchis, Haşim, Tua ve yaşlı Holyfield Wladimiri bir güzel dövebilecek boksörler.
Bedavacı Wlad iki yumrukla maçı aldı. Sultan yerine Holyfield olsaydı daha iyi olurdu.
By tetik on Feb 26, 2008
yahu özgünhan girersin boxrec sitesine adamın asıl sikletini araştırırsın.james toney i bilir misin bu adam hem ağır siklette hem cruiser weightte dövüşür ve herkesi de bir güzel döver.adamın asıl sikleti cruiserweight.ama bir kaç kilo alarak bir üst siklete çıkarlar.al sana bir bilgi daha evander yıllarca cruiserweightte dövüşüp kendisini yenebilen çıkmayınca ağırsiklete geçmiştir.bilip bilmeden yazmayalım.boxrec sitesine gir bak bakalım jeremy williams hangi sikletin dövüşçüsü.ve kaçıncı sırada.
By tetik on Feb 26, 2008
ayrıca özgünhan kardeşim hangi verdiğim bilgi yanlış.chris byrd vitaliyi nakavt etmedi mi?ben maçları banttan ve ya youtube dan değil genelde canlı izliyorum.vitalinin maça devam edemediğini sende biliyorsun bu nakavt mıdır değil midir?samuel vladimiri 3 kere yere indirdi diyorsun yahu ne yere indirmesi.maçı izlemediysen youtube dan samuelin yediği yumrukları görebilirsin.şimdi sen mi yanlış bilgi veriyorsun ben mi?merak etme ben bilmediğim konuyu konuşmam.
By tetik on Feb 26, 2008
tua ile ilgili yorumlarımı onunla ilgili bölümde zaten yapmıştım.kısaca burada değineyim.david tua asla üst düzey bir boksör olamamıştır.karşılaştığı 3 önemli rakibe d kaybetmiştir.ayrıca rahmanı bile devirememiştir.bu sebeple avrupada küçük salonlarda sıradan rakipleri nakavt etmeye devam eder.povetkinin nakavt ettiği byrd e de kaybetmiştir örneğin.
vitali elbette kardeşin daha iyi bir boksördü.fizik olarakta daha güçlüydü.aa di li geçmiş zaman işte.yaşı oldu 37.son yaptığı resmi maç 3.5 yıl önce.ve daha önce dediğim gibi bu tarz boksörlerin en güçlü dönemi 32-37 yaş arasıdır.vlad sandersa nakavt olan vlad değil artık.çok daha tecrübeli ve çok çok daha güçlü.iki kere saldırdı sultanı ne hale soktu gördük.ve şu anda ilk dövüşme hakkı povetkinin.bakalım vlad onunla mı dövüşecek yoksa ilk önce kemerlerimi birleştirmek isteyecek.onun yerinde olsam ilk önce povetkinle dövüşürdüm.zira povetkin bir kaç yıl sonra tutulmaz hale gelir.
By tetik on Feb 26, 2008
ayrıca zamanında ike ibeabuchi saçma işlere bulaşıp hapsi boylamasaydı önüne gelen şampiyon olamazdı.şu anda sıralamada çok yukarıda olan hatta kemerleri elinde bulunduran şahıslarıda tanımazdık.aynı sözşerim riddick bowe içinde geçeli.
By özgünhan on Feb 26, 2008
tetik arkadaşım. tua 4 dünya şampiyonunu. rahman, maskaev. moorer ve ruiz,i nakavt etti. sen bunları bilmiyormusun. samuel wladı tam 3 defa yere düşürdü sen bunları bilmiyormusun. sitenin sahibinden ricam lütfen tetik arkadaşımızı uyarsın. yanlış bilgiler veriyor. üst düzey olmaayan bir boksör nasıl olurda 4 dünya şampiyonunu nakavt eder. ve vitali, chris maçında her raunt öndeydi ve maçta sakatlandı yani rtd. ve maçı yarım bıraktı. nasıl nakavt olmuş. ben maçı canlı izledim. gördüğümemi inanim. site yöneticisi arkadaşımız lütfen tetik arkadaşımızı uyarın ve insanları yanlış bilgilendirmesin. tetik kardeşim. amacım seninle didişmek değil. boksu sevdiğim belli. ama biraz bilgi lütfen.
By özgünhan on Feb 26, 2008
ayrıca james toney eskicruiser weight boksörüydü. artık uzun zamandır ağır sıklette. juan carlos gomezde eski alt sıklet şampiyonu. bunlar onların eskiden dövüştükleri sıkletti. artık uzun zamandır ağır sıkletteler. boxrec,ten baktın ama onlar eski dövüşleri. artık uzun zamandır ağır sıkletteler. biraz boks ile ilgili bazı şeyleri öğrenmen gerek. ama yeni olduğun ve boks ile ilgili yeni yeni araştırmalar yaptığını görüyorum. buna seviniyorum. ileride haklıymışsın özgünhan dersin. boksu sevmen çok güzel.
By özgünhan on Feb 26, 2008
riddick bowe ise evander,in belalısıdır. muhteşem bir boksördü. ike ise zaten muhteşem bir adamdı. fakat onlar yok artık. keşke devam etselerdi. aslında bir diğer süper adam. tommy morrison idi. oda geri döndü. yanlış yere aids raporu verdiler. yıllarca boks yapamadı. fakat geri döndü. bunlar unutulmaz adamlar. tommy morrison boks dünyasının aynı zamanda en kötü nakavtlarından birini yaşamıştır. ray mercer tarafından.
By Da Vinci on Feb 26, 2008
Klitschko survives three knockdowns, edges Peter
tetik, İngilizce biliyorsan yukardakinin ne anlama geldiğini biliyorsundur. ESPN’de Klitscho’nun 3 kere knockdown olduğunu uyduruyor değil heralde
By Şeref on Feb 26, 2008
Tetik’in sadece bir tespiti doğru o da Wlad, Lennox gibi uzun boylu boksörlerin 32 ile 37 yaş arası güçlendiklerine dair…
By serkan on Feb 26, 2008
evet tetik kardeş vitali byrd karsında nakavt olmadı omzundan sakatlanıp maçı bıraktı bu bir.samuel wladimiri 3 kez düşürdü ama wlad toparlanıp samueli diğer raundlarda benzetti ve maçı sayıyla aldı buda iki.david tua da tüm dünyanın bildiği önemli bir boksördür.adam maskaevi ruizi haşimi yenmiş nakavt makinesidie buda üç.sen daha bayağı araştırman lazım boks dünyasını.ben ilkokula giderken sabaha karşı tysonun evanderin maçlarını babamla izlerdim.yani çocukluktan beri takib ediyorum.sana tavsiyem araştır desteksiz sallama.
By tetik on Feb 26, 2008
öncelikle serkan kardeşim saygılı ol,benim yaşım 35.sen babanla izlerken o maçları ben tek başıma izliyordum ve ilkokul çocuğuda değildim.sen cevabını almışsındır sanırım.
şimdi okuduğunu anlayamyan arkadaşlara gelelim,bakalım kim yanlış bilgilendiriyor kim doğru bilgilendiriyor.samuel peter vladimiri nakavt etti diemek yanlış bilgidir.arkadaşım buraya maçın sonucunu yazın kendi yorumlarınızı değil.ben ne demişim vladimir samueli yendi.bu doğru mu,doğru.benim doğrum:1 sizin doğrunuz :0.
gelelim david tua`ya bu adam 35 yaşında ve yaptığı en son 7 maça bakarsınız kimlerle yapmış ve listede kaçıncı sırada.haşimle yıllar önce yaptığı maçta nakavt etti hem de 10.raundda ama 2. ci maçları beraberlikle sonuçlandı.ve tekrar ediyorum yaptığı tüm önemli maçlarda mağlup olmuştur.ayrıca kendisinin en büyük hatası kilo verip bir alt siklette dövüşmemesidir.zira artık pili bitmiş bir boksördür.zatn iyi durumda olmayan kondüsyonu bu yaştan sonra ona hiçbir büyük başarı getiremez.madem david tua o kadar mükemmel bir boksör neden kemer mücadelesi veremiyor.benim doğrum:2 sizin doğrunuz:0.özgünhan kardeşimiz jeremy williams konusundaki bilggisizliğinden dolayı hırs yapmış ve zaten benim yazmış olduğum james toney`i bana anlatıyor.arkadaşım ben james toneyi bırak cruiserweightten supermiddleweightten bilirim.bir de admin uyarsın demiş.yanlış yazsaydım uyarırdı sanırım.ama merak etme daha bilgilendireceğim seni.
asıl sizler yanlış bilgilerle ve kendi yorumlarınızı gerçekmiş gibi yansıtmayı bırakın.ortada gerçeklr var.40 yaşına dayandıktan sonra profesyonel boks yapmaya başlamış olan matt skelton kemer maçına çıkıyor bu alemde ve kaybetmesine rağmen sıralamada 15.ci.david tua ise bizim sinanın bir kaç basamak üstünde.
işte sizin gibi arkadaşlar yaz aylarında burada sultan sultan diye bağırıp duruyorlardı gördük.sokak kavgacılarıyla boksörleri ayıralım.
sizin mantığınıza görede mccline samueli 3 kez nakavt etti.eeee.şimdi bu doğru bilgimi.doğru bilgi samuel mccline ı sayıyla yendi.doğru olan budur.siz ilk önce doğru ve yanlış arasındaki farkı öğrenin.ben yazdığım bilgilerde sizin gibi amigoluk yapmıyorum gerçeği yazıyorum.
özgünhan kardeşim ilk önce jeremy williams hakkında verdiğin yanlış bilgiden ötürü özürdileyip düzeltmeni bekliyorum.ha bu arada bazı arkadaşlar sanırım beni genç bir izleyici sandılar yanıldılar ben uzun süredir bu işi ringlerde yapıyorum.masal anlatmayın evinizde maçınızı izleyin siz.saygılar.
By tetik on Feb 26, 2008
http://www.youtube.com/watch?v=4rLdggqtaWw&feature=related buraya chris byrd-vitali klitschko maçının linkini atayım.böylece herkes görsün bakalım chris nasıl da korkak dövüşmüşmüş.he bu arada bu maçta chris ve vitali arasındaki boy ve kilo farkına dikkat çekerim.hani bazı arkadaşlar sultan fizikten kaybetti diyor ya.chris in vitali de boy ve kilo farkı sultanın vlad ile boy ve kilo farkından çok daha fazla.ama keşke sultan chris in yaptıklarının yarısını yapabilseydi.
By tetik on Feb 26, 2008
http://www.youtube.com/watch?v=NmgwRN-OCIE&feature=related bu linktede yere göğe sığdırılamayan samuel peter mccline tarafından ne hale getirilmiş bir görelim.ama sakın ola arkadaşların mantığıyla maçı mccline kazandı sanmayın.maçı samuel sayıyla kazandı.çünkü saydırmakla maç kazanılmaz.yoksa bu mantıkla vladimirin samueli yendiği ortaya çıkar.siz yanlışa inanmayın.
http://www.youtube.com/watch?v=tyiwwDzH0DY bu linktede aynı mccline vlad tarafından ne hale getirilmiş görelim.bu videonun sonunda hakem saydıktan sonra round bitiyor ve mccline maça devam edemiyor.
By tetik on Feb 26, 2008
http://www.boxrec.com/list_bouts.php?human_id=4763&cat=boxer
yukarıdaki linkte de özgünhan kardeşimizin ısrarla ağırsiklet dediği jeremy williams adlı güya çok önemli boksörün (yukarıdaki videoda samuel peter ile dövüşen boksör)hangi siklet boksörü olduğuna dair bilgi.özgünhan kardeşim sen sen ol,bilmiyorsan ısrar etme saygı göster ve öğren.
diğer arkadaşlar da bu şekilde eksik ve yanlış bilgilere sahip arkadaşların sözlerini lütfen ciddiye almasınlar.ayrıca cruiserweightte 82.sırada olan bir boksör nasıl önemli boksör oluyor anlamış değilim.
biz söylediklerimizin arkasındayız.başka sorusu olan varsa buyursun.
By tetik on Feb 26, 2008
john ruiz hakkında da küçük bir bilgi verelim.john ruiz meydan boş kalınca kemeri aldıktan sonra light heavyweight(hafif ağır siklet)boksörü roy jones jr.`ın bu adam ağır siklet şampiyonu olmayı haketmiyor sözleriyle bir polemik yaşanmış ve ikisi arasında bir maç gerçekleşmiştir.roy jones kendisinden 2 siklet fazla olan ruizi 12 raund boyunca bir temiz dövmüş ve hem ruizi dolayısıyla da ağır siklet şampiyonluğunu cümle aleme rezil etmiştir.üstüne üstlük kemeri almadan giderken de ben gerçekten dövüşülen kendi sikletimde mutluyum demeyi de ihmal etmemiştir.şimdi bu ruiz mi çok büyük boksör.
By özgünhan on Feb 26, 2008
sevgili tetik kardeşim. maalesef biz ne söylesek boş. anlamamakta ısrar ettiğini görüyorum. sen bildiğin yolda devam et. benim yaşımda 31. fakat bu işler tabiiki yaşla olmaz. şimdi david tua diyorsunki bütün önemli maçları kaybetti. acaba oleg maskaev ile yaptığı maç. acaba eski wbo şampiyonu ile yaptığı maç acaba yine eski wba şampiyonu ile yaptığı maç ve son olarak haşim rahman ile yaptığı hani eski wbc şampiyonu lennox lewis,i yenen 2 boksörden biri. bu adamlarla yaptığı maçlar önemsiz maçlarmı. Jeremy Williams ise samuel peter maçından mağlup olduktan sonra Gary Gomez ile maça çıktı. sadece bu maç bir alt sıkletti. yani ağır sıklette başarısız olduktan sonra bu sıklete geçti. cruiserweight,te ilk ve son maçı oldu. yine kilo aldı. adam sadece tek maç yaptı. tekrar söylüyorum lütfen kızma. çok yanlış biliyorsun. ve gelelim. bir diğer yanlış bilgine. o attığın link. vitali chris maçının son 2 raunt linki. maçın tamamı yok. fakat maçın tamamımı izleyebildim. çok şanslıydım. inan vitali chris,i çok zor durumda bıraktı. fakat şanssızlık omzu çıktı. yani o attığın link son 2 raunt. sanki burada seninle didişir gibi oluyoruz. fakat inan çok yanlış bilgiler bunlar. şimdi wlad samuel maçına gelelim. kimse samuel wladı nakavt etti demedi zaten. türkçe olarak yazıyorum. 3 kere nakdavn etti. 3 kere nakdavn. eğer bunlar aynı rauntlar içinde olsa isi wlad teknik nakavt ile maçı verecekti. fakat bir rauntta 2 defa diğer rauntta bir defa nakdavn oldu. kimse wlad nakavt oldu demediki. sen daha nakavt ile nakdav,ı karıştırıyorsun. serkan çok doğru yazmış. fakat maalesef bu konuda pek fazla bilgili olmadığını kabul etmiyorsun. ve diyorsunki ben ringlerdeyim. lütfen bu şekilde asılsız konuşmayalım. eğer ringlerde isen nasıl olurda bu konularda bilgisiz olursun. ve nakavt ile nakdavn,ı karıştırırsın. jeremy williams için bile bir alt sıklet boksörü diyorsun. adam daha bir kere alt sıklette dövüştü. ondan önceki bütün maçları ağır sıklet. fakat önemli bir boksör olmadığı çok doğru. bu konuda haklısın. bir diğer haklı olduğun konu ise. 32 ve 37 yaş olayı. bu konudada çok haklısın. en güçlü dönemler bu dönemlerdir. fakat sevgili tetik kardeşim son olarak david tua gerçeği. niye kemer mücadelesi yapamıyor. işte burada menejer denen sistem ortaya çıkıyor. bak bu konuda bizim ahmet öner hızla kendini geliştirdi. eğer david tua düzgün bir menejerle çalışsa çoktan kemer maçına çıkardı. maskaev 5 mağlubiyete rağmen kemeri aldı. pek bilgin yok. bunu görüyorum. fakat olabilir. yinede saygı çerçevesi içinde birbirimize yardımcı olabiliriz. bak ne güzel. 32 yaş 37 yaş olayını bizlere söyledin. bir çok bokssever senin sayende bu bilgiyi aldı. umarım serkan da vinci ve şeref kardeşlerimin yazdıklarınıda olumlu alırsın. lütfen bizlere kızma. bu bilgi işi araştırmak izlemek ve düzgün yorumlamaktır. sen belkide yanlıoş yorumluyorsun. fakat benim yazdıklarımı lütfen incele. haksız olduğunu yanlış bilgilere sahip olduğunu hemen farkedeceksin. senin gibi boksseverlerin olması çok güzel. sanırım sitenin sahibi arkadaşımızda bu karşılıklı yorumlarımızı hayranlıkla okuyordur. fakat bir yanlışımız şudurki. bu açılan başlık klitschko sultanı yendi idi. fakat nereden nereye geldi.
By tetik on Feb 26, 2008
kardeşim ne söylesem boş.link atıyorum onu bile görmezden geliyorsun.işin komik yanı tua hakkında söylediklerin.bir bak bakalım povetkin ile ilgili başlıkta tua için sen bizzat kendin neler yazmışsın.ben artık bir şey demiyorum çünkü kendinle çelişiyorsun ve sen kendinle tartış artık.neyse ben tua fanları için bir link daha atayım da amatör maçta yerlerde sürünen ve bir amatör maçta nakavt olabilme becerisini göstermiş tua yı görsünler.ayrıca bu maç bana göre dünyanın en iyi boksörü fakat fidel castro sebebiyle profesyonel olmasına izin verilmeyen günümüzde altın kemer almış neredeyse tüm boksörleri yenmiş evlerine yollmaış olan felix savonla yaptığı maçtır.tua,briggs,ibragimov,lamon ve daha bir çok boksörü mağlup etmiştir.diğer maçlarını da youtube da bulabilirsiniz.
http://www.youtube.com/watch?v=R3JRgun7wG8
By tetik on Feb 26, 2008
ayrıca son kez yazıyorum david tua kemer mücadelesine çıkmadı değil.defalarca çıktı.kemer kendisindeyken ike ibeabuchi ye kaybetti,kemerini verdi.lennox ile kemer maçına çıktı kaybetti.ardından kemer maçı için bir önceki eleme maçında chris byrd ile maç yaptı kaybetti ve kemer maçına çıkamadı.yine aynı şekilde kemer mücadelesi eleme maçı için haşim ile karşılaştı berabere kaldı ve haşim puan olarak sıralamada önde olduğundan hakkını kaybetti.sanırım başka hiçbir boksöre bu kadar hak tanınmamıştır.sevgiler saygılar.
By tetik on Feb 26, 2008
By özgünhan on Jan 28, 2008
arkadaşlar. david tua david tua diyerek zaman geçirmeyin. david tua 3 önemli rakibe karşı kaybetti. tekniği olmayan bir boksör. sadece gücüyle maçları alıyor. yendiği maskaev ruiz moorer ve rahman maçlarında nakavt etmeseydi tıpkı lewis, brock ve ibeabuchi maçlarında olduğu gibi mağlup olurdu. povetkin kesinlikle tua,yı yener.
çelişkisiz günler özgünhan.
By özgünhan on Feb 26, 2008
sevgili tetik. artık sana cevap vermiyeceğim. evet bunu yazdım ve hala ısrarcıyım. david tua ile ilgili o aralar çok yazı yazılıyordu ve ben bunu yazdım. ve dikkat eğer nakavt etmese idi yenemezdi diyorum. neden tekniği olmadığı için. tua büyük boksördür. fakat teknik yoksunudur. tekrar söylüyorum. nakavt etmese idi şampiyonluk yaşayan 4 boksörü yenemezdi. fakat adam nakavt canavarı ve swing ustası. fraizer hayranı bir adam. ve o maç nakavt olduğu maç amatör maçı. nasıl olurda amatör ile profesyonel maçı karşılaştırırsın. sana son kez cevap yazdım. sen istediğini yaz. sonuçta 3 arkadaşımız senin yanlış yazdığın konusunda benim yanımda oldular. doğruyu söylediler. fakat eleştirileri kabul etmiyorsun. benim hakkımdada istediğini yaz. sana kesinlikle cevap vermiyorum. wladimir ve sultan maçı ile ilgili sıkı bir haber. alman bir arkadaşımdan geldi. sultanın bu maça değişik taktikler üzerinde yoğunlaşmadığı ve sadece wlad,ın çenesine çalışmak ile ilgili antrenman yaptığı söyleniyormuş. bu sıkı bir kaynaktan. maçla ilgili ön yazımdada bu konu hakkında sultan nakavt için çalışacak yorumunda bulunmuştum. fakat olmadı. değişik varyasyonlar denenmedi. emanuel gerçekten çok iyi bir köşe adamı. fakat tabiiki iş komplike oluyor. taylor 2 kere üst üste pavlik maçını kaybetti. çok büyük bir ihtimalle ufukta wlad povetkin maçı var. fakat povetkin wlad karşısında maçı alamaz kanaatindeyim. ruslan şimdiki hali ile çok zor diyorum. virchis, ruiz ve valuev maçlarında zorlandı. sanırım kronik olma yolunda bir rahatsızlığı var. çok yakında buda belli olur. hatırlarsınız Zeljko Mavrovic denen harika bir boksör vardı. bu kaliteli boksör kronik bir rahatsızlık veya başka bir nedenden dolayı boksu bırakmıştı tek mağlubiyetini sayı ile lennox maçında almıştı. ve bir bilgi ike ile ilgili amerikadan sağlam bir arkadaşımdan. ike tekrar geri dönecek. çok yakında bekleyin. evet tommy morrison döndü. eskisi gibi olamaz fakat renk verebilir. ve sıkı durun riddick bowe,de geri dönüyor. çok yakında bekleyin. riddick bowe evander,i yere düşürebilen tek isimdir. onunla yaptığı 3 maçın ikisini kazanmıştır. geliyor. ve lennox lewis kendi kişisel sitesinde oradaki üyelerinden birine geri dönebilrim demiş. inanılmaz olur. ben inanmıyorum. fakat geri dönebilir. ortada iyi paralar dönerse niye olmasın. zaten lennox çok sıkı teklifler alıyor. bakalım. birde en çok beğendiğiniz boksörler anketinde,ki bu anket las vegasta yapılmış. wlad seçilmiş. juan carlos,un geri döndüğünü sanırım öğrenmeyen yoktur. selçuk aydın genel sıralamada 82. sıraya yükseldi. mike tyson hapisten kurtuldu. ve 8 mart samuel peter maskaev maçı kesinleşti. fox veriyor. fakat sır gibi saklanıyor.
By boks sever on Feb 27, 2008
Tetik,
Sen Knockout ile knockdown arasındaki farkı biliyor musun? Kim Samuel Peter, Wlad Klitscho’yu knockout etti dedi? Kimse. Sen hayal görüyorsun. 3 kere knockdown etti dedik. İlk önce yazılanları doğru düzgün oku. 35 yaşında olsa ne olur 55 yaşında olsan ne olur. İlk önce bir tartışmaya girerken karşıdakinin ne dediğini doğru düzgün anlayıp ondan sonra cevap vermeyi öğrenmen gerekir. Karşıdakinin söylemediği şeyleri söylemiş göstererek eline birşey geçmez. Böyle yaparsan karşındakiler seni ciddiye almaktan vazgeçip seninle konuşmayı bırakırlar. Bunlara dikkat etmeni tavsiye ederim.
By haşim on Feb 27, 2008
arkadaşlar neyin tartışmasını yapıyorsunuz anlayamıyorum wladimir şuan dünyanın 1 numarası gücü yeten gider kemerleri alır ondan sizin isimlerini zikrettiğiniz kişiler artık boks hayatlarının sonuna yaklaşmış kişiler yada bitirmiş kişiler wladimir onlardan hiçbiriyle maç yapmaz bundan sonra olası rakipler povetkin thomson yada düşük bir ihtimalle samuel olur
By tetik on Feb 27, 2008
boks sever
ben knockdown ve ya knockout kelimelerini telaffuz bile etmedim.ya da o konuyla ilgili yazamadım.algılama eksikliği yaşanıyorsa benim sorunum değil.
buraya samuel peter vladimir`i 3 kere yere indirdi yazıldı ama maçın sonucu yazılmadı.anlayabildin mi?anlamışsınızdır artık sanırım.yukarıda ilk yazılanlara bakarsın görürsün ne yazıldığını.bana yaptığın eleştiriler böylelikle direkt kendinegitmiş oluyor.ben maçın sonucu yazılmadığı için olayın aslını yazdım.çünkü maçın nasıl tamamlandığını bilmeyen şüpheye düşer.olay budur.
ayrıca haşim arkadaşa da katılıyorum.
son söyleyeceğim cahille sohbeti kestim.
By boks sever on Feb 27, 2008
tetik,
Bakalım kimler neler demiş.
tetik: “yahu şu samuel peter amma büyütülüyor.bu adam vladimirle daha önce maç yapmadı mı,zar zor nakavttan kurtulmadı mı,vlad bu adamı dans ettirmedi mi.”
özgünhan: “wlad samueli değil samuel tam 3 dafa wladı yere düşürdü. yani o maçta samuel wladı tam 3 kere nakdavn etti.”
tetik: “samuel vladimiri 3 kere yere indirdi diyorsun yahu ne yere indirmesi.”
özgünhan: “samuel wladı tam 3 defa yere düşürdü sen bunları bilmiyormusun.”
Buraya kadar ne görüyoruz? özgünhan, Samule Wlad’ı maç içinde 3 kere yere düşürdü diyor, tetik ise ne indirmesi uyduruyorsun diyor. Görüldüğü gibi kimse Samuel Wlad’ı nakavt etti demiyor.
Yazılanlara devam edelim:
tetik: “şimdi okuduğunu anlayamyan arkadaşlara gelelim,bakalım kim yanlış bilgilendiriyor kim doğru bilgilendiriyor. samuel peter vladimiri nakavt etti diemek yanlış bilgidir.arkadaşım buraya maçın sonucunu yazın kendi yorumlarınızı değil.ben ne demişim vladimir samueli yendi.”
tetik, sanki özgünhan Samuel Wlad’ı nakavt etti demiş gibi hayali bir durum yaratıyor. Kimse böyle birşey söylemedi. Söylenen Wlad’ın 3 kere yere knockdown olduğuydu ve tetik böyle birşey olmadığını söylemişti yukarda görüldüğü gibi.
Elbette Wlad’ın Samuel’i yendiğini herkes biliyor. Zaten kimse aksini söylemedi. Vurgulanan şey Wlad’ın 3 kere knockdown olduğuydu.
Yazılanlara devam edelim:
serkan: “samuel wladimiri 3 kez düşürdü ama wlad toparlanıp samueli diğer raundlarda benzetti ve maçı sayıyla aldı buda iki.”
özgünhan: “şimdi wlad samuel maçına gelelim. kimse samuel wladı nakavt etti demedi zaten. türkçe olarak yazıyorum. 3 kere nakdavn etti. 3 kere nakdavn.”
En sonda yazdığı daha da komik. Bakalım ne demiş:
tetik: “ben knockdown ve ya knockout kelimelerini telaffuz bile etmedim.ya da o konuyla ilgili yazamadım.algılama eksikliği yaşanıyorsa benim sorunum değil.”
Bunu söyleyen tetik daha önce şöyle demişti:
tetik: “samuel vladimiri 3 kere yere indirdi diyorsun yahu ne yere indirmesi.”
Yere inmek ile knockdown farklı şeyler mi tetik? İnsanın hatasını kabul etmesi bu kadar zor mu? Bilmiyordum uydurdum hata yaptım demek bu kadar zor mu? Ayrıca YouTube’da Wlad Samuel maçının videosu yok sadece Wlad’ın arka arkaya birkaç yumruk vurduğu 10-15 saniyelik bir video var. Heralde YouTube’da bu maçın videosu olmadığı için bu 3 knockdown’dan haberin yoktu başta, daha sonradan öğrendin ama yaptığın hatayı kabullenecek olgunluğu gösteremedin. Üstüne üstlük bir de insanları garip şeylerle suçladın. Keşke yaşının gerektirdiği olgunluğu gösterbilseydin de böyle gereksiz bir tartışma hiç başlamamış olsaydı.
By alkan on Feb 27, 2008
Klitscho Samuel Peter’i rauntlarındaki sol sirekleriyle yenmiştir.Samuel Peter ise Klitschko’nun sarılmalarına goril gibi içeri girerek ve içerden yükseklerden kroşeleri adeta savurarak vurarak üç kere knockdown yapmıştır.Klitschko nal toplamasına geçsin istersen chagaevide yensin bir nal daha toplasın.şimdi wbo,sonra wba nallarını toplasın.hepsini topladıktan sonra,nalların hepsini SAMUEL PETERE hediye etsin.Henry Akinwandede Klitschkoyu nakavt eder.ike ibeabuchide
By eren on Feb 27, 2008
epey ortalarda yorum yazan alp arkadaşım. wbc,wbo ve wba, ibf anlaştılar ve önce ibragimov ile chagaev (wbo,wba) birleşim,o olmayınca sonra da (ibf,wbo) birleşim maçları yapıldı. şimdi sıra wbo, ibf şampiyonu klişko ile wba şampi chagaev ve yeni wbc şamp. olacak olan —samuel peter tahminim— kişi kapışacaklar. boks komiteleri dört ay önce anlaştılar ve artık kemer birleştirme maçları izliyoruz,hatta cruiserweightte bile
By eren on Feb 27, 2008
jeremy williams, petere yenildiğinde 41-4tü, yani çok önemli boksör olmasa da genç bir nijeryalıya haşat olmuştur.
By tetik on Feb 27, 2008
bak bokssever yazılanları çarpıtma ben gerek verdiğim linklerle ve gerek yazıklarımla söylediklerimin hepsinde haklı olduğumu ispatladım.maçı youtube dan da seyretmedim merak etme bu yüzden vladimirin samuele attığı yumruk sayısını da iyi biliyorum.
yazdıklarımı tam okumadan alakasız şeyler yazma.bak bakalım ben oraya neler neler yazmışın içinden cımbızla kelime alıpta garipleşme.daha önce de aynı şeyi bir başka konuda şu anda savunduğun özgünhana yapmışsın.erdemli olmak güzel şeydir.ama olabilene.
ben sadece maçın sonucunun yazılmamasına kızdım.uzatmaya gerek yok.yazdıklarım yukarıdadır.başta yazdıklarımın yanlış olduğunu söyleyen hatta hepsinin yanlış bilgi olduğunu söyleyenlerde verdiğim linklerle sustu sanırım.bu da sana son cevabım olsun.
By özgünhan on Feb 27, 2008
samuel peter oleg maskaev maçı ile ilgili endişelerim var. maskaev,in sakatlığını tam olarak atlatamadığı söyleniyor. fakat bu haliyle maça çıkması gerektiğide bilinen bir durum. eğer çıkmaz ise kemer gidecek. ben maskaev,i severim. daha önceki maçlarında, hani 5 nakavtlı maçı. bence oda wlad gibi kendini geliştirdi. tabiiki peter okhello maçı hariç. gönlüm maskaevden yana olmasına rağmen çok zor. muhtemelen samuel yenecektir. fakat olası samuel wlad maçında bence wlad yenecektir. bana sanki samuel kendine aşırı güveniyor gibi geliyor. bir dileğimde sultan,ın kendini toplamasıdır. bu maçtan ders çıkaracağını düşünüyorum. wladimir ile ilgili bir görüşümü belirtmek isterim. çok güzel bir vücudu var. hatta abisinde bile bu vücud yok. uzun boylu ve bilek kısmı çok iyi durumda. kendine çok iyi bakan bir profesyonel. sanırım bir çok boksör wlad,ın vücuduna gıpta etmiştir. saygı duyulacak çalışma biçimi var. wlad,ın bir diğer üstünlüğü belkide ağır sıklet boksörler arasında müdafası en iyi olanı. neredeyse yumruk almıyor. sultanda yumruk almıyor ve hemen cevap veriyor. fakat tabiiki boy farkı bu maçtan öncede belirttiğim gibi çok önemli. wlad aynı zamanda çok sert yumruklara sahip. abisi vitali kadar sevilmemesi ise belkide çene yapısı ve devamlı kontrollü dövüşmesi olabilir. vitali maç esnasında çok yumruk alan biri fakat tabiiki sağlam çene ve devamlı o unutamadığımız saldırmaları. kirk johnson ile yaptığı maç hala hafızamdadır. sultan,ı çok seviyorum inşallah kendini toplar ve dahada gelişir. akıllı bir boksör.
By Da Vinci on Feb 27, 2008
Ya tetik sem şunu söylemedin mi yani:
“samuel vladimiri 3 kere yere indirdi diyorsun yahu ne yere indirmesi.”
Bu senin sözün değil mi? Ne çarpıtmasından bahsediyorsun? Sen nasıl bir komedisin böyle. Pes doğrusu. Şaka gibisin.
By serkan on Feb 27, 2008
bu tetik arkadaş benden 5 yaş büyükmüş saygı duyarım eyvallh.ama ben 30 yaşındayım ve öğretmenim seviyeyi düşürecek bir yorum yapmadım.sen önce yahu samuel wladı 3 kere yere indirdi diyorsun ne indirmesi diyorsun sonra ben nakdawn falan kelimeleri kullanmadım diyorsun.sonrada iki tane link verip alın susun diyorsun.hata kabul etmek harbiden erdemdir herkes yapamaz.sen hatasını kabul etmeyi eziklik sayan inadına yanlış olduğu halde bizlerle tartışan bir adamsın.bundan sonra ne yazarsan yaz sani ciddiye alıpta cevap vermeyecem.daha önce cevap verdiğim içinde çok pişmanım.sen 35 yaşondaysan ben 30 yaşındayım ve çocukluğumdan beri boksu takip ediyorum .senin gibi yanlış öğrenip yanlışta ısrar etmiyorum.bide ben ringlerdeyim demişsin.sen boks terimlerini bile bilmezken anca ringin yanında boksörlere su ve havlu ttutarsın.onalr bile iyi bilir nakdawn nedemek nakavt ne demek .sen anla diye türkçesini yazdım.knockdown -KO.neyse
By serkan on Feb 27, 2008
mantıklı olacak olursak wldimir isayıyla yenmek imkansız gibi bişey.yenilirse ko ile yenilir ki daha önce kaybettiği maçları ko ile kaybetti.bunun içindir ki wladı ko yapacak adamın hayvai güçlü olması çenesinin kuvvetli olması ve boyunun uzun olması gerekir.bu tariflere uyan şu halde samuel peter var.chagaev wladdan uzun olan valuevi sayıyla yendi yalnız valuev çok hantal wlad öyle değil o yüzden chagaev zor ama imkansız değil.çene iyi kuvvet iyi.boy kısa 1-85.povetkin imkanı yok yenemez çünkü savunması berbat.chambers maçında çok yumruk aldı hatta gözü şişti.wlad povetkini ko yapar bence.tony thopson da wladı yenemez .tommy morison riddick bowe dnsede bişey olmaz lennox lewis tekrar gelip kariyerini çizdirmez çünkü bu iş antreman işi kondüsyon işi lennox eski haline gelemez gelsede wladı yenemez.david tua samuelden sonra en güçlü favorim.teknik yok ama sağlam çene sert yumruk ve agresiflik var. saygılar herkese.
By Hacı Murat on Feb 27, 2008
yaklaşık 15 d.k mı birbirinizle yaptığınız atışmaları okuyarak geçirdim, ve sonunda bir karar verdim. açık konuşucam lütfen affedin, sayın Tetik beyfendi bir boktan haberin yok!!!…
By Riddick Bowe on Feb 27, 2008
Epeydir yazmıyordum,neler yazılmış neler…Bakın boxun garip bir cazibesi,enteresan bir sihri vardır..Bu işle alakadar olduğun zaman herşeyi öğrenmeye çalışırsın..İnternette sayfa sayfa dolaşırsın,maçları izlersin,yazıları,yorumları okursun ve artık bu işin uzmanıyım dersin..Fakat box mübalağa olmasın bi osmanlı tarihi gibi komplex ve içi içedir…Hiç bir zaman ben herşeyi biliyorum dememeli..Ben yıllardan beri bu işin takipçisi oldum…Hem dövüştüm hemde izledim…Ve bu işi en iyi ben biliyorum diyemiyorum…İşi Jack Dempsey lerden hatta daha öncesinden almak bile yetmeyebiliyor…Tetik nickli arkadaş fazlasıyla hırslı…bu güzel ama yanlış bildiği bi konuda gereksiz yere ısrar ediyor..Kendisine tavsiyem hatalı olduğun bi konuda hatanı kabullenebilmelisin…
SAYGILARIMLA
By tetik on Feb 27, 2008
yahu ben gittim diğer tüm konulara yazdım bazıları hala burada takılmış kalmış.saygısızlıkla başbaşa bıraktığım bir kişi dışında diğer arkadaşlara yorumları için teşekkür ederim.
By kelvin on Feb 28, 2008
riddick bowe kardeşim katılıyorum haklı ben muhammet ali maçlarını gece canlı izleyen biriyim cemal kamacıyı ne izlerdik bir zamanlar yaş gelmiş 55e kendim amatör boksta yaptım şunu derim bu iş akıllı işi değil ama akıllı olmayan boksördende bir şey olmaz
By Admin on Feb 29, 2008
Beyler; burası agresif yorum yazma, hüküm verme, kaba tartışmalara girme, kalp kırma yeri değil!
Herkes söylediği şeyleri, bir yerlerden alabilir. Kaynağını belirtmesine de lüzum yoktur. Her insan kendini haklı çıkartmak ister. Bu da normaldir.
Herkesin hatası olabilir. Hatalı yorumlar yazılıp, bilgiler verilebilir. Ben de yazılarımda onlarca kez hata yaptım, bir çok defa yorum yapan arkadaşlardan düzeltme aldım. Karşılığında teşekkür ederim. Önemli olan eksikliği tamir etmektir. Zaten, kendimi boks uzmanı, otoritesi vs. olarak adlandırmıyorum. Dediğim gibi yalnızca hobi olarak takip ettiğim bir spor için, kişisel bir görüş sitesi yayınlıyorum.
Evet boksun dini yoktur ama bu site bir kişisel görüş sitesidir ve sol sütuna sadece sevdiğim, sevmediğim boksörleri değil; desteklediğim ve desteklemediğim boksörleri yazdım. Kaldırmayı da düşünmüyorum. Buna çok takanlar olabilir, saygı duyuyorum ama bana da saygı duyulmasını istiyorum. unun için baımsız bir yazı da yazdım ama halen daha “sen dincilik yapıyorsun” gibi saçma sapan yorumalr alıyorum. Ayıp ediyorsunuz. Bir insan Frazier’ı tutabileceği gibi, Ali’yi de tutabilir. Eğer Frazier’ı tutarsa, sen “hristiyan ayrımcılığı yapıyorsun” veya Ali’yi tutarsa, “sen müslüman ayrımcılığı yapıyorsun” gibi saçma sapan yorumlarda bulunamaz. Buna hakkı yoktur.
Gelecek maçın, Sultan-Klitschko maçından 10 kat daha fazla konuşulacak bir maç olacağından eminim. Çünkü o maçta güçler, biraz daha birbirine yakın ve 1 seneyi geçen bir hesaplaşma olacak. Yine diyorum, Peter Maskaev’i nakavt edebilir. Bu benim görüşüm. Olur veya olmaz göreceğiz.
Ayrıca enerjinizi ve yorumlarınızı Maskaev-Peter maçına saklayın. Bir sürü küfürlü yorumu da sildim. Yorumlar kapanmıştır. Saygılar.