Vitali Klitschko Samuel Peter’i Mağlup Etti: Vitali Klitscho Yeni WBC Şampiyonu

Vitali Klitschko Samuel Peter

Ukraynalı eski ağır siklet şampiyonu Vitali Klitschko (36-2, 35 nakavt), boksa geri dönüş maçında, WBC şampiyonu Samuel Peter’i (şimdi 30-2, 23 nakavt) 8. rauntta teknik nakavtla mağlup ederek, WBC dünya şampiyonluğunu kazandı.

Vitali Klitschko, uzun kollarıyla rakibini yaklaştırmama ve sürekli yumruk vurma taktiğiyle, maça çok iyi başladı. İlk rauntta ilk yumraklarını atan Samuel Peter, ilerleyen rauntlarda tecrübeli rakibi karşısında etkisini gösteremedi. İkinci, üçüncü ve dördüncü rauntlar birbirlerinin benzeri oldular. Vitali Klitschko, sol ve sağlarıyla sürekli Peter’e saldırdı ve ciddi yumruklar vurdu. Klitschko bu rauntta maçı erken bitirme sinyalleri verdi.

Beşinci rauntta Klitschko, Samuel Peter’e en zor anlarını yaşattı. Güçlükle düşmemeyi başaran Samuel Peter, oldukça pasif bir maç çıkarmaya devam etti.

Altıncı ve yedinci rauntlarda ise Vitali Klitshko, tecrübesini Peter’in yüzünde ve çenesinde konuşturmaya başladı. Çok güçlü direk ve kroşeleriyle rauntları alan Klitschko, rakibinin gardını delik deşik etti.

vitali wlad

Sekizinci rauntta ummadığı kadar çok yumruk alan Peter, raunt sonunda teslim oldu. Darbelerle sersemleşen Samuel Peter, raundun sonunda maça devam etmeyeceğini belirtmesiyle, maçtan teknik nakavtla mağlup ayrılmış oldu.

Vitali Klitschko, 37 yaşında üçüncü dünya şampiyonluğunu kazanmış oldu.

Ben, Vitali’yi Wladimir’den de daha kuvvetli gördüm. Artık pes ettim. Bence şu aşamada bu iki adama da karşı koyabilecek tek bir boksör yok. Vitali, tek kelimeyle muhteşem bir maç çıkardı. Açıkçası Peter’den bir nakavt bekleme düşüncem vardı ama dört sene sonra Klitscho ringe çıktı, sanki iki ay evvel maça çıkmış gibiydi. Rakibi Peter, yumrukları aldıktan sonra gücü tükenmeye ve yorulmaya başladı. Vitali Klitschko’ya karşı ne nefesi, ne gücü, ne de savunması başarılı olamadı.

vitali klişkoVitali, Wladimir’in son maçlarından çok daha keyifli bir maç çıkardı. Vitali, kardeşine göre hem daha agresif, hem de daha fazla hücumu düşündü. Sol gardını sürekli üstte tutmadı, hatta rakibine fırsat bile verdi ama Peter, hiç bir varlık gösteremedi.

Son yıllarda Tyson hariç hiç bir kısa boylu boksör şampiyonluğunu koruyamadı (Örnek; İbragimov). Tek yumrukla iş bitirenler de bunu başaramadı (Peter, Briggs). Ama Vitali, Lennox Lewis ve Wladimir Klitschko ünvanlarını korudu ve boks efsanesi oldular. Uzun boy, yüksek teknik ve mükemmel savunma. (Burada uzun boy hakkında yorum yazan arkadaşlara teşekkür ederim. Nedenli önemli olduğunu son maçlarda daha iyi görmüş olduk.)

Berlin O2 Arena’dali maçı 12000 kişi seyretti.

Maçın videosu için http://www.youtube.com/user/PaulFVillarreal tıklayın. Youtube’a giremiyorsanız, wtunnel.com’u kullanabilirsiniz.

Benzer postalar
  • Samuel Peter & Vitali Klitschko Basın Toplantısı
  • Vitali Klitschko & Samuel Peter Maçı 11 Ekim’de
  • Samuel Peter & Vitali Klitschko Kesinleşti
  • Vitali Klitschko & Kirk Johnson
  • Şok! Maskaev & Samuel ve Klitschko & McCline Maçları İptal!
    1. 180 Responses to “Vitali Klitschko Samuel Peter’i Mağlup Etti: Vitali Klitscho Yeni WBC Şampiyonu”

    2. By erhan on Oct 11, 2008

      tebrikler güzel bir maç olmuş maçı izleyemedim nerde izlediniz

    3. By altan on Oct 11, 2008

      yüzüm kalmadı diyeceğimi bilemiyorum Samuel peter rezalet bir maç çıkardı.
      Vitali Klitschko ise harika bir maç yaptı taş gibiydi. Peter tek yumruk atamadı. Sanki maça değilde panayıra çıkış gibiydi iyi dayak yedi ve mağlup oldu.
      Vitali Klitschko’nun dönüşü muhteşem oldu, diyecek hiç bir şeyim yok. Bu kadar ezik bir Peter beklemiyordum saygılar.

    4. By eleman on Oct 12, 2008

      evet rüya bitti dr vitali klitschko iş başına geldi mükemmel bir oyun anlayışı. Sürekli vurdu işi bitirdi.

      Maç zdfdeydi.

    5. By ipek on Oct 12, 2008

      rtl naklen verdi ben ordan izledim..peter e inanamadım..bilmiyorum ama bu kadar pasif olmasının arkasında başka bişiler olabilirmi düşünceside aklımdan geçmedi değil..klitchko doğru düzgün guardını bile almadı..yani peter adına hiç fırsat doğmadı değildi ama acaip pasifti..vitali isteseydi ilk raundlarda bile ko ile alırdı maçı biraz uzatmak istedi bence..ve vitali wladden kesinlikle daha üst düzey bir boksör..artık kimse buna laf edemez heralde..4 sene sonra geldi aldı kemerini..tebrikler..ama ben daha sıkı bir mücadele bekliyordum..

    6. By arif çelik on Oct 12, 2008

      bu maçın yayınlanacağı iki hafta önce fox tvde söylendi ama maç gecesi ne fox tvde nede internet sitelerinde yayınlanmadı ve izleyemedik fox tvyi kınıyorum.

    7. By wladımır on Oct 12, 2008

      ben demıstım samuelı abartmayın dıye vede wlad sayı olrakla gerıde olsa nakavt ederdı dıye cok abarttınız bu kum cuvalını ırı olmak sampıyon olmak demek olmaz hıcbırzaman yada sert vurmak boks bır butundur vıtalı klıtschko sadece samuelı yenmedı o ve onun gıbı boksorleere boks dersı verdı umarım anlamıssınızdır

    8. By yunus on Oct 12, 2008

      doğrusu çok şaşırdım bukadar tek taraflı bir maç beklemiyordum,
      samuel maçı kafasında kaybedip çıkmış,

      wiladimir karşısında dahi maçı ortada götüren samuel vitaliyle mücadele bile edemedi,
      samuel maça neden asılmadı!vitaliye doğru düzgün bir tane yomruk atmadı maç gerçekten çok zevksizdi ve inanılmaz derecede pasif bir samuel peter vardı

      samuel orta düzey bir ağır sıklet boksörü kadar bile maç çıkartamadı,bizim sinanı çıkartsan samuelden daha iyi iş yapardı bence
      en azından birtane yumruk atabilirdi,
      gerçek samuel buysa gerçekten çok boş bir adammış!

    9. By Admin on Oct 12, 2008

      Yunus arkadaşım, gerçek Samuel Peter Wladimir Klitschko’yu üç defa düşürendi. Ama taze bitti ne yazık ki.

    10. By Riddick Bowe on Oct 12, 2008

      Boksta mücadele maç tarihinden haftalar önce başlar…Preconferance larda göz göze gelmelerle devam eder ve ringte biter…Peter maçı zihninde kaybederek çıktı buna kalıbımı basarım…Resmen Vitali den korktu bu çok bariz hissediliyordu..Ve korkan bi boksör normal zamanlarda dövüştüğü performansın çok altında olur,yumruk gücü düşer,hareket kabiliyetini kaybeder…Sol guardını tamamen indirmiş bir vitali var karşında…Lennoxun yaptığı gibi o tarafı kan çanağına döndürebilir yada o taraftan balyoz gibi yumruk indirebilirdi…Ama dediğim gibi maçı zihninde kaybetmiş ve çok korkmuştu..ne yaptığını oda bilmiyordu…Sonuç ortada

    11. By yunus on Oct 12, 2008

      arkadaşlar vitali klitschkonun en iyilerden olduğunu zaten dünya biliyor,boksa ara verip tekrar dönmesi eski günlerinde olamıyacağını düşündürüyordu beni ve bazı arkadaşları, gördükki vitali boksa ara vermiş olduğu zamanlar içinde sürekli çalışmış form düzeyini hep yüksek tutmuş,sürekli antrenmanlar yapmış ve eski günleinden pekte uzaklaşmamış,aklında WBC kemerini beline tekrar takacağı düşüncesi hakimmiş,

      bu maçla birlikte şunuda açık ve net görmüş olduk,”wladimir klitschko dışındaki şimdiki boksörler bundan 15 yıl öncesinin en iyileriyle kıyaslanamayacak derecede kötüler,

      bundan 15 yıl öncesinde ,george foreman ,riddick bowe,mike tyson,evander holyfield,michael moorer,frank bruno,oliwer mccal,Larry Holmes,Tommy Morrison,ray mercer,andrea golota,Henry Akinwande,gibi ağır sıkltte büyük işler yapmış boksörler varmış,

      bunların birbirleriyle olan mücadelelerinde kazanacak taraf önceden belli değilmiş,maçlarda heyecan dorukta olurmuş,ozamanlarla şimdileri kıyaslayacak olursak boksun zirvesinde klitschko kardeşler var ve onların 5 yıla kadar ciddi rakipleri dahi yok,kiminle maç yaparlarsa yapsınlar hep favoriler,maçlarındada genelde zevk alamıyoruz çünkü rakip korkarak maça çıkıyor,kafasında yenilmiş olduğu için klitschkolarında işleri çok kolay oluyor, mesela yakında wladimir klitschko nun alexander povetkinle,vitalininde juan carlos gomezle maçı olacak,bu maçlardada sonuç şimdiden belli,belki gomez vitaaliyi biraz zorlar ama sonuç belli gomez kaybeder,
      belki bazılarına göre ruslan chagaevin klitschkolar karşısında şansı olabilir ama
      bence chagaevinde şansı yok,

      nikolai valuevide hem vitali hem wladimir rahat yenerler,boyları yakın olunca klitschko kardeşler karşısında valuev fizik üstünlüğüyle maç kazamaz valuevin tekniğide berbat olunca valuevinde şansı yok

      david haye yi ağır sıklette izlemeden bişey demek zor ama zannedersem ilerde klitschko kardeşleri en çok zorlayan booksör haye olacak

      yani uzun lafın kısası önümüzdeki 5 yıl boyunca klitschko kardeşlerin eğemenliğinde geçecek bir boks tarihi olacak gibi görünüyor,

      son zamanlarda david haye dışında ele alınır bir boksör çıkmadığı

      da bir gerçek

    12. By serkan on Oct 12, 2008

      haftalardır söyledim bu samueli abartınız diye.yok çok güçlü sağı var yok agresif yok vitaliyi nakavt eder.noldu hiç.maçtan önce ringe bir çıkışı vardı samuelin bir havalar bir şımarıklıklar bir dans falan etmeler.o arada vitaliye baktım napıyo diye.adam hiç istifini boızmadan buz gibi duruyo.maç başladı.vitali gardını almıyo.dedimki samuel iyi vursa bitirebilir işi.ama adam samuelden bir tane dişe dokunur yumruk almadığı gibi her raund sameli dövdü.samuelin suratı harita gibi oldu.maçı bıraktı yoksa bir raund daha devam etse yere paspas olacak .iyiki bıraktı.vitali resmen samuelle dalga geçti.salak herif aynı shannon brigs gibi maçtan önce şov yaptı şöyle güçlüyüm böyle nakavt edecem diye maça gelince dayağuı yedi bi güzel.vesselam vitaliye helal olsun 4 yıl maç yapma gel wbc şampiyonunu teknik navatla yen hemde hiç yumruk almadan ve gardını almadan.artık bazı samuel hayranı arkadaşlarımız anlar vitalinin efsane olduğunu.diyorlardı ki vitali efsane olamaz kimi yenmmişde olcakmış.diyorum ya vitaliyi wladimir bile yenemez .carlos gomesi nakavtla yenecek görürsünüz.ama hala bazı arkadaşlar maçta niye samuel asılmadı yoksa birşey mi var hesabı şeyler yazabiliyorlar.onları boksu bilmeye ve mantığa davet ediyorum ki düşünün adam uğraşak uğraşacak wbc kemerini maskaevi nakavt edip alacak sonra vitaliye bağışlayacak .kim yapar bunu ve niçin yapsın.yenilseler bile binlerce dolar kazanıyolar adamlar.şike yapıp kemeri veririmi saflık yapmayın ipek arkadaşım.admin arkadaşta artık anlar klitschko ların tartışılmaması gerektiğini.ben bile sultanın wladimiri sayıyıla yenebileceğini düşünürdüm ama bu adamları yenecek adam yok kabul etmek lazım.bu kardeşleri kim yener diye yorum yaparken herkes saueli yener diye yazardı oda wladimiri üç kez düşürebilmesine bağlarlardı .ama dün gördükki vitali wladimir den bile 3 gömlek üstün.wldimirirn üç kez düştüğü adamdan bir yumruk almadı.veselam KLİTSCHKO KARDEŞLER 1 NUMARA

    13. By Bulut on Oct 12, 2008

      samuel peter..tam bir hayal kırıklığı yaşattı bir ünvan sahibi boksör bu kadar aciz duruma düşermi..bu kadar kolay pes edermi..46 lık holyfield bile samuel peterden daha çok direnç gösterirdi..bence Klitschko lar yenilmiyecek boksörler değil.belliki bu boksörlerin çeneleri zayıf..uzak mesafeden taktiğe dayalı dövüşüyorlar.fizik avantajlarını kullanıyolar.. yoksa boks felan yaptıkları yok..bunların kaç maçını izledim resmen uyuttular..

    14. By serkan on Oct 12, 2008

      bulut kardeş sana vitalinin lennox lewis le,corrie sandersle ,kirk johnson la ,danny williams la ,herbie hide ile olan maçlarını izlemeni tavsiye ederim ki uyumassın merak etme.vitaliyi izlemediğin belli .wladimirin sayıyla aldığı maçları izlemişsin belliki.heyecan ,agresif dövüş ,ve mücadele istersen vitali yi izlemeni öneririm.ayrıca vitali hiç düşmeyi bırak groki dahi olmamıştır.yani çenesi zayıf iddaan biraz desteksiz sallama gibi.adam 36 galibiyetinin 35 ini nakavta kazanmış ve gelmiş geçmiş en iyi nakavt oranına sahip ama sen çıkıp uyuttu diyorsun harbiden sen maçı izlememiş uyumuşsun.youtube de var izlede gör vitaliyi

    15. By yasin erdogan on Oct 12, 2008

      iyi maç olmadı keyif veren bir maç değildi
      oyunda bir deve bir cüce vardı klişko gibi devlerin karşısına boylarıyla aynı kişiler çıkarılmalıki aynı düzeyde bir maç olsun

    16. By erhan on Oct 12, 2008

      serkan arkadaşım iyi bildin bravo aferin.
      bak ben sana şunu diyeyim.
      w.klitchko 3 defa peter karşısında düşerken mucize eseri maçı kazandı.
      v.klitschko ise bu maçı kazanamayabilirdi ve insanlar bu nedenle tahminlerini yazdılar da hava atmaya lüzum yok yaşın kaç senin arkadaşım?

    17. By yalçın tüfekçioğlu on Oct 12, 2008

      zuhahaha

      basın toplantısında seni yerim içerim d,yen samuel peter maçtan sonra ne güzel sarılıyor ne kadar samimi böyle

      büyük konuşmak insaı bu hale sokar dumur olursun erhan

    18. By kenan akdoğan on Oct 12, 2008

      süper bi maç witali adamım benim başka konuşmaya gerek yok ………

    19. By mehmet uğurlu on Oct 12, 2008

      gomez inşallah bu vitaliyi yener.

    20. By ipek on Oct 12, 2008

      ben bişeymi var acaba diye düşündüm dedim..bu illaki bişey olduğu anlamına gelmez..fakat düşünecek olursak vitalinin 4 sene sonra geri dönüp yenilmesi boks hayatını olduğu gibi siyasi kimliğinide etkileyebilirdi..bu düşünce ile belki 20 milyon dolar alan samuele 50 vermişlerdir gibi bir fikir sadece aklımdan geçti..samueli iyi bilirim…bu derece pasif olmasını aklım almadı sadece..karşısında açık guardlı biri var ve tek bir yumruk atmaya niyetlenmiyor..herzaman klitchkoların hayranı oldum..ben maçı nasıl peter alamadı demiyorum ki..zaten alamazdı..ama adam bir yumrukdamı atamaz yaaa???neticede sadece bir düşünceydi benimki serkan kardeş..saflıktanmı cinliktenmi bilemem!

    21. By bulut on Oct 13, 2008

      90 lı yılların başından beri bos maçlarını takip ediyorum..bir ünvan maçında bir boksör savaşarak ilk raunttada nakault olup maçı kaybedebilir…bu gayet doğal..ama bu kadar da hiçbir girişimde bununmadan hiç bir varlık göstermeden pes edilmez..samuel peter e sormak lazım j.mcCline maçında çok daha aciz durumlara düştü..neden maçı bırakmadı..bu Almanyada yapılan maçlar bana hiç inandırıcı gelmiyor..sinan -paulo vidoz,valuev-ruiz,,v.klitschko-lamon brawster,valuev-larry Donald….ve son olarakta bu müsabaka…bu ruslar bu işleri gayet iyi yapıyorlar…

    22. By serkan on Oct 13, 2008

      erhan ben 30 yaşındayım.ama niye soruyosun onu söyle.tahmni tutmayan sensin hala kazanamayabilirdi diyorsun.bırak bu duygusallığı gerçekleri gör.VİTALİ 1 NUMARA

    23. By wladımır on Oct 13, 2008

      arkadaslar aslında samuel dedıgınız gıbı pasıf falan degıldı sıze katılmıyorum ama sunu ustune basa basa soyluyorum vıtalı samuel ıcınden geldıgı kadar keyfını cıkara cıkara dovdu benm hasta bır galatasaraylıyım mesela bır fenerbahce macı vardı kadıkoyde 4 0 yenıldık ve ınanın o macta yerın dıbıne gırmıstıkm ve sunu net soyluyorum o gunku galatasary bıle samuelden daha sanslıydı samuel elınden gelenı yaptı ama herkesın bır sınırı var ınanın bana samuel yapabılecegı herseyı yaptıgında karsısında gardını bıle kaldırmadan sureklı alay edıp balyoz gıbı sol dırek ve sag kıroseler yedı ve macı bırakmayı 6 rauntta basladı aslında dusunmeye ve 8. raunt bıttıgınde macı sayıyla kazanma sansıda yoktu macı 12 raunt ayakta bıtırece3gıne ınancıda yoktu samuele kızmamak lazım oda beklemıyordu bu kadar guclu bır rakıp ve ınannın bana asla rovans macıda ıstemeyecektır cunku aradakı farkı hıssettı

    24. By Bulut on Oct 13, 2008

      v.klitschko şu anda 1 numara doğrudur..ama lobi faliyetlerinin olduğu,başka güçlerin olduğu ve gerçek boksörlerin olmadığı bir ortamda 1 numara olmak bir anlam ifade etmez..ve ayrıca Almanyada yapılan müsabakalar içinize siniyomu..??kimse hikaye anlatmasın bu gerçek samuel peter değil..j.mcCline maçında daha zor durumlara düştü neden devam etti..lamon brawster-v.klitshko 2. maçı o maçtan bişey anladınızmı ??? diğer taraftan valuev e bir bakın müsabakalarını Amerikada veya başka ülkelerde yapmış olsaydı şu anda 1 değil 4 tane yenilgisi bulunuyordu.böle şampiyonlukmu olur..çok şeyler dönüyo…

    25. By Admin on Oct 13, 2008

      ipek arkadaşım, ben Klitshkolar’ın yeterli iş ahlakına sahip olduklarını düşünüyorum. Böyle bir şeyin olacağını tahmin etmiyorum.

      Ayrıca Peter yenildiği için 20 değil, belki 1m $ civarı kazanır. Klitschko’nun kazancının ise 6-7 milyon doları geçmeyeceğini düşünüyorum. 50m $ ise çok büyük bir para. Sadece, iki efsane kapışırsa o paradan BELKi bahsedilebilir. Bu maçın promoteri, sadece 13m $’a maçın haklarını satın almış. Bunu da hatırlatayım.

      Bulut arkadaşım, Peter’in hücum girişimleri vardı. Ama tutturamadı. Zaten Maskaev maçını hatırlarsanız, 3 ve 6. rauntlarda birer nakavt girişimi vardı Peter’in. Peter, maç içinde o anı 10-15 dk.da bir yakalayabiliyor. Ayrıca ben hala merak ediyorum. Gardını ilerde tutmayan ve rakibini yanına yaklaştıtan bir Klitschko’ya nasıl oldu da yaklaşıp hücum edemedi. Neyse..

      Peter’in 8. rauntta maça devam edememesinde bir anormallik yoktu. Yüzündeki deformasyon, ne hale geldiğini açıkça gösteriyor.

      Serkan, sana katılıyorum. Dediklerin çıktı. Ben bu blogu açalı yaklaşık 1 sene oldu ve tahminlerim de bu maç hariç yanılmadım. Ancak bu sefer, Vitali Klitschko kendini bize tanıttı. Ben hala ayaktayım dedi ve cevabını verdi. Bu sitede, otorite değilim. Benden daha bilgili ve ön sezili bir çok arkadaşım var. Senin de kaliteli yorumlarınla onlardan biri olabildiğine inanıyorum.

      yunus, ben Klitschkolar’ı zorlayacak bir kaç kişi düşünüyorum. ABD’de 1-2 yılda önemli isimler var. Povetkin, Gomez, Solis maçları da ilginç olacak.

    26. By ipek on Oct 13, 2008

      ben alınan paranın galibiyete yada yenilgiye göre değişmediğini sanıyordum..maçtan önce bu miktarın belirlendiğini biliyorum ama??ayrıca orda belki 20 demişim..adamların kaç para aldıkları hakkında hiçbir fikrim yok ama wlad in thompson maçında 10 m dolar aldığı gibi bir bilgiyi bilgehan demirden almıştım yanılmıyorsam..artı şike var diye ısrar etmiyorumki..ama o hisse kapıldım..admin arkadaşım kendinde inanamamışsın zaten samuelin hiç yaklaşamamasına..bende buna karşılık işte…neyse..o kadar eminsen iş ahlaklarına..benim içim kötü demekki..

    27. By Tekin on Oct 13, 2008

      Size bir tahminden daha fazlasını söylüyorum şimdi…. 07.07.07 tarihinde gerçekleşecek Lemon Brewster vs Wladimir Klitschko 2 maçı için Klitchko diyorki 7. roundda maçı kazanacam !!! yani 07.07.07 round 7 :)

      Ve kaderin cilvesine bakınki Lemon maçı 7. roundda bırakıyor…Bu ssize manidar gelmiyormu? Bu maç kesin satılmış bi maçtır…

      Vitali vs Peter maçı içinse şüphelerim var…Bakın şimdi…

      Maç öncesinde herşey Vitali nin kazanması yada kazanacağı haliyle planlanmıştı sanki..

      Boksun bütün efsaneleri Tyson d dahil Vitaliyi destekler nitelikte açıklamalar yapıyorlar…Maç almanyada bu arada yine:) ve Vitali nasıl olurda 4 yıl aradan sonra Peter gibi bi adamın karşısında tamamen guardını indirmiş vaziyette dövüşebilir…Nasıl kendinden bu kadar emin olabilir? Lennox maçında gözleri pörtlek pörtlek korkusu herhalinden belli olan adamdan bahsediyoruz :)

      Ve peter normalde (tasvip etmem ama ) rakibe sarıldığında mutlaka enseye olabildiğince sert yumruklar patlatan bi adamdır…Bunu neden yapmadı ?kısacası neden adam gibi dövüşmedi? Bütün bunlar size bişeyler anlatıyormu bilmem ama bana anlatıyor..

      Ha bana ” Adamın suratını görmedinmi bi ton yumruk aldı ” demeyin sakın…Boksta inandırıcılığın yüksek olması için bi boksör herzaman yediği yumruklardan biraz daha fazla yemekten asla gocunmaz…Hele işin ucunda tahmin bile edemediğimiz rakamlar varsa…Buyrun burdan yakın:)

    28. By serkan on Oct 13, 2008

      şimdi tekin arkadaş sana birşey söyleyecem.
      demişsin ki wladimir lamon maçında 07/07/0/7 de maçı 7.rauntta alacam demiş wlad.peki adamlar şike yaparken salakmı dediği raunta denk getirsin.çakılmasın diye daha erken veya daha geçbir rauntta ayarlar şike yapan.akıl var mantık var.o maçta lamonun burnu kırıldı maçı bıraktı.
      ikincisi demişsin ki tüm boks efsaneleri vitaliyi destklemiş.normal çünkü adam boks dışında siyasetlede ilgili.ukrayna da amerikancılar soros destekli darbe yapıp rus yanlısı hükümeti devirdiğinde vitali ve wladimir amerikancılar için çalıştı.yani amerikada ve almanyada çevresinin olması ve sevilmesi çok normal.ben amerikancı değilim ve vitalinin o yönünü hiç sevmem.ama adam bileğinin hakkıyla samueli ezdi geçti.
      lennox lewis maçında sayı olarak öndeyken ve lennox u döverken açık gard dövüştüğü için lennoxtan yumruk aldı ve maçı hakem durdurdu.vitali isyan eti durdurmayın diye.tüm salon vitaliyi alkışladı lennox u yuhaladı.yani vitali korkak değil aksine fazla cesur davrandı. gözü kör olabilirdi.lennox bile samuel maçında vitaliye destek oldu.
      ve diyorsun ki en kötü yorumun bence samuel sarılan rakibin ensesine mutlaka vurur.diyorsun ya bir güzel enseye vurur.varmı arkadaş enseye vurmak boksta.söylediğin şeylerin tutar tarafı yok burdan yakın diyorsun.al sen burdan yak şimdi.

    29. By serkan on Oct 13, 2008

      ha birde demişsin ki maç almanyada.yahu tüm boks klüpleri yani üst düzey klüpler almanyada.adamlar bu iş için organizasyon için uğraşıyolar.sadece ağır siklet değil orta ve diğer sikletteki maçlarda genellikle almanyada.kardeşim maç denk biter genellikle ve o zaman ev sahibi konumundaki adama hakemler sayı olrak fazla verebilir bunun örnekleri var ama adam tüm rauntlarda samueliş dövdü samuelin aldığı bir raund yok.vurduğu bir yumruk bile yok.siz resmen hayran olduğunuz adama şike yaptı maçı sattı diyorsunuz.boş konuşuyosunuz boş.adamların kariyeri belli.yendiği adamlar rasında alman rus amerikalı hepsi var ama tabii herkes satmıştır maçları adamlar para basıyodu.sen adamı hakem kararına kalmdan döversen kimse senin hakkını yiyemez.gördük fırat aslanın maçında. adam gedi amerikadan fıratı ezdi geçti hadi almanyada diye versinler fırata maçıda görelim.aynı samuelin dumura uğraması gibi varsa adamları yenecek çıksın.şimdi vitali carlos gomes le oynayacak.o da almanyada .o da rena boksta çalışıyo. ama pardon oda satar maçı.hazır şampiyonluğa u kadar yakınken vitali para verir sattırır gomese.neyse yav yaz yaz aynı adamlar a yaranılmaz .vitali 50 yaşına gelip herkesi yense gene bir kulp bulurlar bunlar.admin arkadaş övgülerin sağolasın sende bize bu bloğu yapıp boksa ilgilenmemize fırsat verdin teşekkür ediyorum sana .

    30. By Tekin on Oct 14, 2008

      Dostum serkan laf kalabalığı yapmışsın…Anlaşılan fazlasıyla Klitschko hayranısın ama biraz sakin ol:) bu kadarda kızılmazki ama…Ben zaten yazmışım Peter in enseye vurmasını TASVİP ETMEM diye ama sen o yazıyı göremedin heralde…

      Vitali nin Lewisi dövdüğünü söylemişsin ve yüzyılın esprisini yaptın helal sana:)
      Nasıl dövdü? Aynı maçtan bahsediyoruz dimi?
      Hani şu Vitalinin Kaşının oluk gibi kan akıttığı, hani şu gözlerinin altının kan çanağına döndüğü, hani şu çenesine hayatının en sert darbelerinin aldığı , hani şu dudaklarının patladığı hani şu böbreklerine arka arkaya 10 tane yumruk alıp belinin kırıldığı maçtan bahsediyoruz dimi ?:)

      Dostum bu kadar duygusallık hayra alamet değil yanlız…nerden yakarsan yak:)

    31. By Bulut on Oct 14, 2008

      aslında burada maçı hangi boksörün kazandığı bizim için o kadar önemli olmamamlı..sonuçta milyon dolarları götüren onlar..ama ben gördüğümü söylüyorum.Almanyada yapılan maçların geneli düzmece..ve özellikle rus boksörler bu işin içinde..allah aşkına valuevin larry donald maçı,ondan sonra john ruiz le yaptığı müsabakalar…v.klitshko-lamon brawster 2 maçı..lamon brawstrein burnumu kırılmış hiçte inandırıcı değil..lamon brawster ın KALİ MEEHAN ve Serguei Lyakhovich maçlarında ölmesi gerekiyordu o zaman…tekin arkadaşıma bende katılıyorum gece sanki V.Klitshko için düzenlenmiş sanki herşey onun kazanması üzerine kurulmuş gibiydi…Vitali Klitshko bundan sonra en fazla 3-4 sene daha ringlerde..samuel peterinde önünde daha 10-12 yılı var..Neden V.Klitshkoya bu maçı kaybettirsinlerdki..mantıklı olarak bi düşünün..

    32. By wladımır on Oct 14, 2008

      arkadaslar bence samuel dde lemonda macı satacak karakterde adam degıller sıze bır ornek vereyım o zaman sultan ınragımovda madıson square gardende yenıldı yumruk bıle atamadan neden ama alamanyada degıl bence durustce kabul edın adamın azmını samuel peter ıcınde sadece sunu samuel elınden gelenı yaptı ama arada sıklet farkı varmıs gıbı geldı bana sankı yada vıtalı ayrıbır olay neyse sunu net soyleyeyım ben carlosun bır acıklamasını duydum benı vıtalıyle mac yapmayı ısterım dıye mactan once ama sanırım mactan sonra fıkırı degısmıstır sızede cok net soyluyorum vıtalı ıcın cerz olur o ya tekın sana bır sey soyleyecem bence azız yıldırım gıbı maglubıyete sebep aramak yerıne ozhan canaydın gıbı gerktıgınde 6 bıle yesen rakıbıne alkışlamayı denemelısın c

    33. By areis on Oct 14, 2008

      selam arkadaşlar,

      arkadaşlar vitali klitschko vs samuel peter maçının sonucu benide çok şaşırttı,
      vitali klitschko bu maçta çok iyi boks yapmadı aslında son derece ağır kaldı,ancak samuelin son derece isteksiz,korkak,ağırdan alan,adeta yenilmeyi isteyen tarzı vitaliye maçı hediye etti,
      normalde samuelin 15 civarı maçını izlemişimdir o maçlarında çok daha güçlü,daha formda, saldırgan, serii,sert,hırslı ve daha kaliteli maçlar çıkartmış,

      mesela wladimirde kötü boksör değil samuel wladimirle yaptığı maçta dahi wladimiri 3 kez groği etmiş,neredeyse nakavt edecekmiş ve az bir sayı farkıyla kaybetmiş,

      samuel sağlarını sert bi şekilde savurduğu zaman rakibe değmese dahi ses getirirdi,ben samuel vs vitali maçında nedense samuelden birtane boşa giden sert sağ göremedim,yani tamam rakip uzun yumruk atmakta zorlanıyor diyelim ancak yumruk atmayı neden denemedi ?orasını anlamadım!!
      sonuçta bir WBC dünya şampiyonu mantıken boksa 4 yıl ara vermiş biriyle bukadar pasif bir maç çıkarmamalıydı,sonuçta zaman zaman bokstada etik dışı şeyler olabiliyor haliylede stedeki yorum yapan arkadaşların aklındanda böyle bir maç sonrası kafalarda soru işareti uyandıracak şeylerin geçmesi çok normal

      ben yorumlarımda vitalinin büyük bir boksör olduğunu ancak 4 yıl aranın vitaliyi olumsuz etkileyebileceğinii ve samuel maçını kaybedebileğini yazmıştım,sonuçta daha 1. raundda teslim olacağı hiç aklıma gelmemişti doğrusu,
      geçenlerde frat arslanın maçını izledik sonuçta samuel fıratın aldığı darbelerin yarısını almadı,ağzı yüzü kan içindede kalmadı,bariz şekilde grogide olmadı ama ne hikmetse 8. raudda maçı bıraktı,
      ben çok ünvan maçı izledim mesela evander holyfieldin,hasim rahmanın,ray mercerin,riddick bowenin,vitali klitschkonun,davit tuanın,george foremanın, bu boksörler maçta gözleri patlıyor,kaç defa yer düşüyorlar,alınları şişiyor,yumruk yemekten ayakta duracak halleri kalmıyor,gözleri kapanıyor ama yinede maçı bırakmıyor ve maçı kazanabiliyorlar,işte gerçek şampiyon ve gerçek şampiyonluk böyle oluyor!
      benim kişisel kanatim samuel peter her ne şekilde olursa olsun bu maçı kabetti ve gerçek bir şampiyon olmadığını herkese gösterdi,
      klitschko kardeşlere gelince onlar gerçekten büyük işler yapan boksörler,zaman zaman insani yönleride ön plana çıkıyor özelliklede wladimir klitschko çoğu kez maç gelirlerinin bir kısmını kimsesiz çocuklara ve hayır kurumlarına bağışlayan birisi,
      vitalinin samuelle yaptığı maç sonrası oluşan soru işaretlerinin cevabını vitali vs juan carlos gomez maçından sonra alacağız
      yani vitali ağır sıklette juan carlos gomez gibi dünyanın en teknik üç boksöründen birisini rahat geçerse samuel vs vitali maçında herşey etik,
      ancak vitali gomeze çok zorlanır veya kabederse ozaman sorun var anlamına gelir

      bence samuelin maçta sürekli pasif kalma nedeni samuelin maçı kazanamayacağını düşünerek maça asılmaması,vitalinin ününden korkması,maçı kaybedecekse nakavtla deilde sayıyla kaybetmek istemesi,gibi nedenlerdir,
      samuel gerçek bir şampiyon yada bir efsane asla olamaz,

      bokssever akadaşlar benimle zaman zaman boksa dair sohbetler etmek isterseniz
      email adresim
      areis29@hotmail.com

      saygılarr

    34. By serkan on Oct 14, 2008

      tekin kardeşim ben kızmıyorum.sen vitalinin yüzünün kanamasını maçı kaybetti diye yorumlaya biliesin ama vitali yüzü kanlar içiçndeyken bile dövüşüyodu ve sayı olarak öndeydi.sayı olarak önde olması lennox tan daha fazla isabetli yumruk attığını gösterir.ama iyi bir yumrukla kaşı açılmış ve hakem maçı durdurmuştur.boks bu 11 raunt adamı döversin son raunt bir ters yumruk alırsın ve nakavt olursun.bu normal yani.bence sen lennoxu abartıyorsun.lennox vitalinin rövanş teklifini defalarca redetmişti.haşim rahmana da bir yumrukta nakavt oldu .olabilir yani

    35. By serkan on Oct 14, 2008

      areis kardeş bence vitali gomesi ilk 6 raunt içinde nakavt eder.örnek oliver mc caal maçının 10.raundu.gomes iyi ama kondüsyon yok kesiliyor.vitali rahat nakavt eder.ama dediğine katılıyorum vitali yenilirse veya cok zorlanırsa o zaman birşeyler olduğunu düşünebiliriz.çünkü eminim samuelle gomes maç yapsa samuel alır.ama hiç şüphem yok vitali nakavt eder gomesi.aksi halde şike olabilir diyen arkadaşlardan özür dileyecem.
      saygılar.

    36. By yunus on Oct 14, 2008

      samuelin hikaye olduğunu birlikte gördük,

      samuel birdaha kemer yüzü göremez artık,ancak kıtalar arası ve avrupa şampiyonu olur ,dünya şampiyonluğunu artık rüyasında görür,
      bu maçtan sonra gerçek şampiyonlar 1990 larda kalmış dedim kendi kendime
      90 lı yıllardaki boksörlerden vitali ve wladimiri yenebilecek kapasitede olanları vardı ama artık malesef yok gibi,

      boks dünyasına taze kan gerekiyor artık,
      haye den ümidim var ama bakacaz zaman ne gösterecek
      daha yeni boksörlere ihtiyacı var boks dünyasının

    37. By areis on Oct 14, 2008

      samuelin hikaye olduğunu birlikte gördük,

      samuel birdaha kemer yüzü göremez artık,ancak kıtalar arası ve avrupa şampiyonu olur ,dünya şampiyonluğunu artık rüyasında görür,yunusunda dediği gibi bende
      bu maçtan sonra gerçek şampiyonlar 1990 larda kalmış dedim kendi kendime
      90 lı yıllardaki boksörlerden vitali ve wladimiri yenebilecek kapasitede olanları vardı ama artık malesef yok gibi,

      boks dünyasına taze kan gerekiyor artık,
      haye den ümidim var ama bakacaz zaman ne gösterecek
      daha yeni boksörlere ihtiyacı var boks dünyasının

    38. By Tekin on Oct 14, 2008

      Haye bence geleceğin ağır siklet starlarından olacaktır…Onda gerçekten Star hamuru var…Tyson kadar KO gücüne sahip,Lennox kadar seri yumrukları olan ve oldukça dayanıklı bi boksör…Hatta boyu Klitschko kardeşlerde olduğu gibi 2.00 cm civarında olsaydı zerre kadar şüphe duymadan önümüzdeki 7-8 senenin garanti şampiyonudur diyebilirdim..Ama şu anki haliylede en beğendiğim boksör Haye dir…Bidefa maçlarını izlemek çok keyifli..Sürekli rakibini yere indirmek için gidiyor ve iki yumruğunuda çok iyi kullanıyor..

      Onu izlemeye devam edin bence…Boksa tekrardan heyecan katacak yegane boksör şu anda Haye.

    39. By erhan on Oct 14, 2008

      serkan sen hala vitali klitschko diyorsun bana çok güzel cevaplar vermişsin bravo tebrik ederim ama yaşınıda öğrendim.
      senin mantığına göre klitschko lewisden daha güçlü
      peki chris byrd vitaliyi tko ile yendi klitschko maça devam edemedi, byrd çok iyi yumruklar attı. o zaman yine senin mantığına göre byrd klitschkodan iyi. ok anlaşıldı çok düz bir mantık arkadaşım seninki

    40. By serkan on Oct 14, 2008

      erhan merak ettim yaş falan deyip duruyorsun senin yaşın 40 -50 gibi falanmı?büyüklenip durursun ama düz mantık olan sensin çünkü vitalini cris byrd de yenildiği maçta omuzundan sakatlanıp maçı bıraktığını bilmiyormusunda yazmıyorsun yoksa birşekilde yenildi deyip düz mantık mı yürütüyorsun?her iki durumda boks hakkında bilgi eksiği ve taraflı olduğun anlaşılıyor.ayrıca byrd vitaliden iyi değil ama bir boksör hiç yenilmeyecek diye bir şey yok en iyi boksörler bile yenilir bak boksun afsane isimlerine .seninki bence düz mantık .yani bir boksör birinr yenilir aynı boksrü biri nakavt eder nakat eden gider yenilen boksöre yenilir .kıyaslamak yanlış olur.öyle olsa wladimir cris byrd ü nakavt etti.ama vitali wladimir den kat kat iyi boksör

    41. By serkan on Oct 14, 2008

      ayrıca erhann sen hala vitali diyorsun demişsin .doğru diyorum.vitali en iyisi.sen en iyi kim diyebiliyormusun şuanda.varmı vitaliden iyisi.varsa söyle senin adayını tartışalım .bakalım kimi diyeceksin.vitaliden iyi dediğiniz adam bir yumruk atamadan maçı bıraktı siz nakavt eder dediğiniz adama maçı sattı şike yaptı diyorsunuz kiminki düz ve at gözlüğü mantığı belli oluyor.

    42. By serkan on Oct 14, 2008

      gomes vitaliye iddalı ifadeler kullanmış.yenecem, kaçamassın,rakiplerini ayarlıyorsun,önce seni sonra wladimiri falan filan…hep aynı terane.maçtan çnce yicem içecem maça geldimi bir yumruk atmadan kaybet.sonra git adama sarıl tebrik et.yukardaki fotoraftan herşey belli.bakın gomesde aynı şekilde konuşuyo.ama sonu samuel gibi olacak.ama bazı arkadaşlar şike olabilir diye şimdiden düşünsün teoriler üretsin.vitaliye samuel kadar dayanamıyacak gomes .dediydi serkan dersiniz. o zaman hatılatacam bazı mantıklı arkadaşlara…!!!

    43. By Tekin on Oct 14, 2008

      Dostum harbiden bu kadar fanatik olman iyi değil..Bak gerçekten kardeş tavsiyesi olarak al bunu. Vitaliye kötü boksör diyen yok ama Profesyonel boks şike,anlaşma,mafya,bahis,reklam,para vs.yi içinde barındıran son yüzyılın gerçeği…
      Almanyada dayımın oğlu var orta ölçekli bi boks kulübünün jeosu..ismi Adil Çiftçi.
      www.fight-night.de adresinden de bakabilir kendisine bu işlerin nasıl yürüdüğünü sorabilirsiniz…Ağzınız açık kalır,inanamazsınız..Wladimir Klitschko vs Brewster 2 maçı için adil abide aynen benim gibi düşünüyor…Vitali peter maçı için almanyada biçok kişinin şüphelerinin olduğunu söylüyor..Almanyada yapılan Valuev vs Larry Donald maçı için alman spor dergilerinde yazılanlar mide bulandırıyor…Donalda bazı tekliflerde bulunulmuş kabul etmemiş…Ve o maçı izleyenler bilir kesinlikle Larry Donald kazanmıştı..ama noldu hakemler henüz mağlubiyeti olmayan Valueve verdiler maçı..Bizim Ahmet Öner bile öğrendi bu işleri..Sinan Vidoz karşısında kazandı diyebilen kaç kişi var? ama önce kavga dövüş beraberlik, sonra maçtan günler sonra sinana verilen bir galibiyet…Boksta lobi faaliyetleri çok önemli ve bu konuda yorum yaparken her türlü olasılığı düşünmek gerekiyor…Serkan kardeşim seni kırmak değil niyetim yanlış anlama…Ben bilgilerimi paylaşmak istiyorum sadece..Allah a emanet

    44. By serkan on Oct 15, 2008

      tekin kardeş kırgın değilim yanlış anlama.dediğin olasılık lar evet olabilir.ama her maça o cihetten bakarsak hiçbir maçın temiz olma garantisi olmaz ve oda harbiden insanın midesini bulandırır.yani keşke bilsek geri planda olanları.sinan vidoz maçında sonuna kadar haklısın sinan yenildi vidoza ama maçı verdiler sinana.sadece deiğim şuydu :samuel wbc ağır siklet şampiyonu.karşısına vitali çıkmış.adam yeni yetme iddasız bir vasat boksör olur şikeyi anlarsın da adam dünya şampiyonluk kemerini nasıl ve neyin karşılığı bırakır?düşünüyorum para desem adamlar zaten yüzbin dolarlarla oynuyorlar.mafya ,can güvenliği desem vitali kadar değilsede samuelinde çevresi vs vardır don king mesela.yani o bakımdan olmaz dedim yoksa körükörüne fanatiklik değil benimki.babamın oğlu değil hiçbiri ama şuanki boksörlere bakınca vitaliyi izlemek daha zevkli .yanlış anlaşıldıysam herkesten özür dilerim.sonuçta hepimiz boksu seviyoruz ve yorum yapıyoruz olabilir bazen tartışmalar.eyvallah saygılar herkese

    45. By levent on Oct 16, 2008

      şuan wladimire meydan okuma cesaretini sadece iki boksör gösterdi,birisi evander holyfield,diğeri,nikolai valuev,ama wladimir klitschko ikisinede yanaşmadı,

      bakalım vitaliye meydan okuyan birisi çıkacakmı,
      valuevle bir maç yapsada vitaliyi izlesek,evanderlede olur ama valuev vitaliyi çok zorlar bence

    46. By ipek on Oct 16, 2008

      valuev kimseyi zorlayamaz bence…tek avantajı cüssesi..teknik olarak çok zayıf..vitali valuev i yer..

    47. By yunus on Oct 16, 2008

      bence önümüzdeki yıl wiladimile valuev maç yapar,
      valuev john ruiz le yaptığı karşılaşma sonrası ” ben artık wladimir klitschkoyu istiyorum,kendimi ispatladım ve ben wladimirle maç yapmayı hakettiğimi düşünüyorum ”şeklinde konuşmuş,tabiki wladimir isterse maç olur,wladimirde anlaşılan bu yıl maç yapmayı düşünmüyor,
      ama önümüzdeki yıl muhtemelen bu maç yapılacaktır

      vitalinin kardeşi dışında en güçlü rakibi valuev ve kendi memleketinden alexander dimitrenko dur bence bu iki boksör vitaliyi odduça zorlar,ancak dimitrenkonun kemer maçı için klitschkolardan birisiyle maç yapmaya şimdilk pekte niyeti yoktur,ancak valuevin kemerinide klitschkolardan birisi alırsa ozaman mecburen maç yapacaktır,arkadaşlar birara boksa ara verip tekrar dönen Andrew Golotanın da şu anki performansı çok iyi,önüne geleni yeniyor,şu an dünya sıralamasında 17. sırada bulunuyor yakınlarda ray agustinle bir maça çıkacak o maçıda bence kazanacaktır,andrev golotada çok tecrübeli ve kaliteli bir boksör,klitschkolardan biriyle maç yapmasını çok isterim çok zevkli bir maç olur,andrea golotanın kolay pes etmeyen bir tarzı var klitschkoları zorlar diye düşünüyorum
      riddick bowe ile golotanın maçları gerçekten unutulmaz maçlar arasında yer alıyor,

      saygılar

    48. By lazona on Oct 16, 2008

      Burdaki yorumların çoğunu okudum şikeden falan bahsedilmiş vitali klitschko gibi bir boksörün bu tür saçmalıklarla adının anılmasını bilgisizlik ve cehalet olarak görüyorum şüphesiz kimse mükemmel değildir ama bişeler atılması gerekiyosa biraz destekli atmakta fayda var 37 maçın 35 ini kazanmış ve 34ü KO olmak üzre böyle bir boksörün şikeye mikeye ihtiyacı olmaz bu maçda peteri çok pasif görmüşsünüz PETER PASİF DEĞİLDİ VİTALİ MÜKEMMELDİ peter neden saldırmadı üzerine gitmedi pasif kaldı deniliyo rakibin VİTALİ KLİTSCHKO ise üzerine öyle pata küt gidemezsin çünkü vitali’nin bilinen özelliklerinden biriside KAÇARKEN DAHİ YUMRUK ATABİLİYO OLMASIDIR peter’de bunun bilincinde olduğu için temkinliydi nede olsa karşısında maskaev yoktu inanın bana KLİTSCHKO KARDEŞLER için yapılan olumsuz yorumların çoğu kişilerin bu kardeşlere karşı olan ANTİPATİSİNDEN kaynaklanıyo yoksaki KLİTSCHKO kardeşlerin karnesi kariyeri ortada 2 kardeşin yenilgilerini toplasan 5 yapıyo EL İNSAF derler adama kazandıkları maçların KO oranlarını söylemiyorum bile çünkü söylemeye gerek yok KLİTSCHKO KARDEŞLER EFSANEDİR

    49. By lazona on Oct 16, 2008

      Yunus arkadaşım klitschko kardeşlerin biriyle olası bir golota maçını sana tek kelimeyle söyleyim golota 100de 200 KO olur golota hiç bir zaman 1.sınıf boksör olamamışdır 1.sınıf boksörlörle karşılaştığı maçlar belli lennox lewis golotayı perişan etti lamon brewster aynı şekilde mıke tyson maçındanda kaçtı korktu golata kesinlikle iyi bir boksör değil 1. 2. değil ancak 3.sınıf boksördür neye dayanarak bu kadar büyüttünüz golotayı anlamadım golota’nın bu güne kadar hiç bi başarısıda yoktur

    50. By serkan on Oct 17, 2008

      lazona arkadaşım sözlerine tamamen katılıyorum.ağına sağlık.amin.

    51. By yunus on Oct 17, 2008

      lozano kardeş ben golota maçı kazanacak diye bişe yazmadım:)bukadar agresif yorum yapmanada gerek yok:)
      sonuçta hepimiz arkadaşız kardeşiz,ste ise bizlerin stesi,
      sonuçta sen klitschko hayranı olabilirsin onların boksunu kişiliklerini sevebilirsin onları destekleyebilirsin ama onları desteklemeyen insanlarda haliyle olur,onlara karşıda biraz daha anlayışlı olmanı isterim,

      andrea golotanın ben klitschkolar karşısında şansının olduğunu sanmıyorum ancak bol yumruklu ve kaliteli bir maç çıkartacağını düşünüyorum,en azından sultan ibragimov dan ve samuel peterden daha saldırgan ve daha çok yumruk ataibilen bir boksör olabileceğini düşünüyorum ,buda benim düşüncem:)
      sonra andrea golotanın gelmiş geçmiş en büyük boksörler arasında gösterilen ve evander holyfieldi 8.raundda nakavt eden riddick bowey le yaptığı maçı izlemeni tavsiye ederim,
      ayrıca 2004 te chris byrd gibi ozamanın en iyilerinden biriyle berabere kalıyor ve john ruize defalarca grogi ettiği maçı az bir sayı farkıyla kaybetmiş,

      lamont brewster golotayı yenmiş demişsin lamont brewster wladimiiride nakavt etti:)
      lennox lwis golotayı yenmişş demişsin lennox lewis vitaliyide yendi:))
      lennox lewis normal olarak bos yaptığı zamanlar wladimiride yenerdi,mike tysondan kaçtı demişsin o maçta tysonun zannedersem bir yerini ısıracağını düşündü:))
      o maçtan sonra tysonun faüllü yumruk attığından dolayı karşılaşmayı bıraktığını söylemiş ancak bence ne olursa olsun o maçı bırakmaması gerekirdi,
      yani sonuçta senin goltanın kaybettiğini yazdığın isimler zaten klitschkoları da yenen isimler,ayrıca tysonda 90 lı yıllardaki haliyle klitschkoları paspas eder

      yani klitschkolar şimdilerde kaliteli boksörlerin olmayışından dolayı şampiyonlar,
      lozano kardeş sana bir soru soracam samimi cvp ver ama
      1990 lı yıllardaki tysonlu,lewisli,foremanlı,
      riddick bowe li,evander holyfieldli,michael moorerli,ray mercerli,boksörlerin arasından klitschkolar sıyrılıpta sence şampiyon olabilirlermiydi!!!!samimi bir cvp bekliyorum

      saygılar

    52. By bulut on Oct 17, 2008

      lazona kardeşim..belliki fanatik kitschko hayranı..kendisine sormak lazım bu klitscko sana ne kazandırıyor diye..bu kadar hayranlık hayra alamet değil..ben 90 lı yılların başından beri boks maçlarını takip ediyorum..ve kimin kazandığıda benim için önemli değil..sadece izleyip gördüklerimizi yazıyoruz..yoksa kim kazanmış kim ne yapmış beni ilgilendirmez..tekrar ediyorum gerçek boksörlerin olmadığı,şike, bahis,mafya,reklam vs..gibi unsurların ön planda olduğu bu dönemde klihtskolar asla efsane olamazlar….efsaneler bıraktı artık..

    53. By kenan akdoğan on Oct 17, 2008

      arkadaşlar meraba bende vitali hayranıyım ama diyorum ya şu vitalinin karşısına gerçekten hırslı öfkeli güçlü bir rakip çıkmayacak mı adamlar yıllardır ( wladimir dahil ) hep şampiyonlar yeni isimlerin gelmesi lazım ne dersiniz haksızmıyım… bu arada aranızda boks yapan var mı amatör….

    54. By areis on Oct 17, 2008

      haklısın kenan kardeş hepimizin isteği boks
      dünyasına artık klitschkolarla maç yapabilecek kaliteli boksörlerin gelmesi ve klitschkoların artık bir maçtada favori olarak maça çıkmamaları!!!
      klitschkolar hangi maça çıkarlarsa çıksınlar rakiplerine neredeyse hiç şans verilmiyor,artık buda yavaş yavaş boks sporunu zevksiz hale getiriyor,nasıl olsa klitschko kazanır düşüncesiyle maç izleniyor

      bence artık boks konseyleri ve boks menejerleri amatörde boks yapan ağır sıklet boksörleri dikkatle incelemeli ve yetenekli olanları değerlendirmeli yoksa şuanki boksörlerin çoğu bırakın klitschkoları yenmeyi korkudan yanlarına bile yaklaşamıyorlar
      david haye den biraz ümitliyim,wladimir karşısında belki bişeyler yapabilir,çok sert yumruk atıyor,boyuda 190 civari ,wladimirin çenesine net bir yumruk atarsa wladimiri indirme şansı yüksek,
      ancak bu maçında yakınlarda olacağını sanmam ,david hayenin ağır sıklette başarılı olma ihtimali çok yüksek,bellimi olur belkide klitschkoların saltanatına son verecek kişidir haye..

      ben birara amatör olarak yaptım ama bıraktım

      saygılar

    55. By areis on Oct 17, 2008

      birara amatör olarak boks yapmıştım ama bıaktım

    56. By lazona on Oct 17, 2008

      Bayağı bir cevap gelmiş güzel gidiyo yunus arkadaşım söylediklerime neden bu kadar alındın bilmiyorum gerçekten kasıtlı olarak kimsenin kalbini kırmam soruna cevap vereyim golota tysondan yumruk yiyince maçı bıraktı KO olacam korkusuna demişsiniz lennox vitaliyi yendi doğrudur vitaliyi hakem karaıyla yendi ama unutulmasınki vitali o maçda öndeydi bu manzeret değil tabi ama lennoxa vitali defalarca rövanş teklif etti sayın bay lennox maç yapmamak için emekli oldu brewster evet wladimiri yenmişdir ama rövanşıda TKO ile vermişdir son olarak sorduğun 90 lı yılların sorusunun cevabını sana ben değil kimse veremez kahin değiliz belki alayına yenilirdi yada alayını yenerdi bunu bilemeyiz fantazilerle değilde bilimsel olarak düşüncelerimizi dile getirirsek daha sağlıklı olur kanatindeyim BULUT arkadaşım tahminimce sizde bi takım tutuyonuzdur gs fb ts bjk vesaire peki bu size ne kazandırıyor???????? ben sporu boksu bana bişey kazandırsın diye değil zevk için eğlenmek için izlerim izlediğim boksöründe hayranı olmam son derece normal bunu niye garipsediniz anlamadım birde mafmayadan şikeden bahsetmişsiniz valla arkadaşım hiç kusura bakmada sizin bu yaptınız çamur at izi kalsın misali bu boksörler çok emek harcıyolar çok çalışıyolar özellikle KLİTSCHKO kardeşlerin hobisi spor yapmak şimdi sizin bu bahsettikleriniz emeğe saygısızlık değilmi adamlar çalışıyo didiniyo kazanıyo bişeler vbaşarıyo siz bu başarıları görmezden gelip baltalamaya çalışıyonuz önceki yazımdada bahsettim bunun adı ön yargı bu ön yargıda antipatiden kaynaklanır eminim sinan şamilsam şampiyon olsaydı TOZ KONDURMAZDINIZ sizin objektifliğiniz bu kadar ne şikesi ne mafyası gördünüz buyrun açıklayın büyük merak ve şiddetle açıklamanızı bekliyorum bir örnek verin

    57. By serkan on Oct 17, 2008

      lazona kardeş harbi adamsın.gerkleri söylüyorsun.antipati duyanlar sana laf söylüyor.haftalardır yereb göğe sığdıramadıkları samuel bir yumruk bile vuramadan maçı bırakmış şimdi övdükleri adama şike yapmış diyorlar.emin ol povetini yenincede şike var derler bunlar.vitali gomesi yenincede ahmet öner maçı satmış olur.vesaire vesaire.ayrıca klitcko lar 90 larda pas pas olur demek kadar cahilce bir yargı olamaz çünkü bu aynı muhammed ali tyson la oynasa nakavt our veya rocky marciano lennox döver demek gibi birşey.arkadaş boksun farklı zamanlarda farklı bboksörlerel farklılaştığını bilmiyorlar.90 larda tüm ağiır siklet şampiyonları amerikalılardı.bak baklım şimdi bir tane amerikalı adam gibi boksör varmı?hepsi eski sovyet ülkeleri.zaman değişti ,stil değişti.artık teknik daha önemli boksta.sultanın wladimir maçı hariç maçlarına bak küçük sayılacak cüsssiyle lance whitaker,zuri lawrence,shannon brigs,hollyfield gibi adamları dövdü.normalde yanına yaklaşamaz ama adam hızlı ve seri.yani demem o ki o yanlış bir kıyaslama olmuş ve ayrıca çocukların benim babamm seninkini döver gibi komik olmuş….)

    58. By lazona on Oct 17, 2008

      serkan kardeş aynen katılıyorum sana güzel örnekler vermişsin

    59. By serkan on Oct 17, 2008

      ben kendimde kafkas kökenli olduğumdan sultan ibragimov ve ruslan chagaevi özel olrak takip ediyorum.sultandan wlad karşısında ümidim verdı sayıyla olsada zorlar diye olmadı.ama ruslan chagev sultan gibi yapmaz .çünkü sayıyla wladı yenmek çok zor.o bakuımdan nakavta oynar.bence wladd vitalide value le değilde chagaevle maç yapmak ister çünkü hep uzun olan onlar oluyordu .ama valueve karşı bu olmaz .fakat valuevde cok kalas hiç teknik yok.yinede görsel olrak wlad-valuev veya vitali valuev maçı zevkli olurdu.chagaevin belki wlada karşı şansı var ama vitaliye karşı hiç şans vermiyorum.soydaşım olsada.bu arada bilmeyenlere açıklayım chagae özbek değil çeçendir.özbekistanda doğmuş daha dorusu rusya kafkas savaşında çeçenleri orta asya ve sibiryaya sürdü.chagaev de sürgünde doğan bir çeçendir.sultanda dağıstanlı avardır.şeyh şamilde avardı.ikiside müslümandır.ikisininde boyları 1-85 civarı olup kilolarıda aynı şekilde 95-100 arasıdır.ikiside solaktır.bir ara maç yapacaklardı. o zamanlarda sultan wbo şampiyonu ,chagev wba şampiyonuydu.sonra chagaev sakatlandı ve sultan onun yerine hollyfield le maç yaptı.sayıyla yendi.chagev ise uzun süren sakatlığı sebebiyle kemeri bıraktı.valuev ruizi yenip boşa düşen kemeri aldı fakat chagaevin temmuza kadar iyileşirse istediği zaman valuevle maç yapma hakkı saklı.bence kemeri valuevden yine alır.ama klitckolara karşı çok zor işi

    60. By lazona on Oct 17, 2008

      serkan bende güney kafkas kökenliyim kökenim laz

    61. By serkan on Oct 17, 2008

      lazona memleketin neresi?ben samsunluyum.samsunda çok laz arkadaşım var.

    62. By lazona on Oct 17, 2008

      Ben zonguldakda oturuyom aslen artvin hopalıyım samsun termede akrabalarım var

    63. By yunus on Oct 18, 2008

      serkan kardeş yazdığım yorumu dikkatli oku lütfen.yada gözlük kullan:)
      klitschkolar 90 lı yıllarda papas olur demek çok cahilce demişsin,klitschkolar 90lı yıllarda paspas olurladı diye birşey yok yorumumda,sadece 90 lı yıllarda mike tyson paspas ederdi dedim,zaten aksinide kimse idda edemez,burda yanlış yada cahilce yazılmış bişey yok kardeş!!!!!!!!!!

      aslında klitschkolara bu yazdıklarınız yorumlarla bir çok insanda antipati duygusu uyandırıyorsunuz

      herkes firini yazmakta özgür sende başkalarına sataşmadan fikrini yaz !!! yarım yamalak boks bilginle kimseye cahil demeye hakkn yok
      sonuçta ben lozano kardeşime yönelik bir yazı yazdım oda cvplamış zaten

      yani tüm dünyanın boks konseylerinin ve boks severlerin gördüğü bişeyi ben dile getirince yanlışmı oluyor,
      benim anlatmak istediğim kısaca ”eski kaliteli boksörlerde yok eskisi gibi kıran kırana maçlarda yok”tu,

      ayrıca ben wiladimir ve vitaliyi destekleyen birisiyim ama fanatikliğim hayranlığımda falan yok,o nedenlede yorumlarım biraz tarafsız oluyor buda fanatik arkadaşların pek işine gelmiyor galiba

      serkan kardeşede bir sorum var bukdar bilmiş yazılar yazıyor acaba hayatında 1 kez gidipte ring kenarından bir ağır sıklet boks maçı izlemişmi:)
      yada 1 kez uzaktan bir boksör görmüşmü veya boksu tv ve gazete dışında bir yerdende takip ediyormu,
      çok merak ettim bana cahil dediğine göre baya bildikleri gördükleri vardır :)

    64. By yunuss on Oct 18, 2008

      serkan kardeş yazdığım yorumu dikkatli oku lütfen.yada gözlük kullan:)
      klitschkolar 90 lı yıllarda papas olur demek çok cahilce demişsin,klitschkolar 90lı yıllarda paspas olurladı diye birşey yok yorumumda,sadece 90 lı yıllarda mike tyson paspas ederdi dedim,zaten aksinide kimse idda edemez,burda yanlış yada cahilce yazılmış bişey yok kardeş!!!!!!!!!!

      aslında klitschkolara bu yazdıklarınız yorumlarla bir çok insanda antipati duygusu uyandırıyorsunuz

      herkes firini yazmakta özgür sende başkalarına sataşmadan fikrini yaz !!! yarım yamalak boks bilginle kimseye cahil demeye hakkn yok
      sonuçta ben lozano kardeşime yönelik bir yazı yazdım oda cvplamış zaten

      yani tüm dünyanın boks konseylerinin ve boks severlerin gördüğü bişeyi ben dile getirince yanlışmı oluyor,
      benim anlatmak istediğim kısaca ”eski kaliteli boksörlerde yok eskisi gibi kıran kırana maçlarda yok”tu,

      ayrıca ben wiladimir ve vitaliyi destekleyen birisiyim ama fanatikliğim hayranlığımda falan yok,o nedenlede yorumlarım biraz tarafsız oluyor buda fanatik arkadaşların pek işine gelmiyor galiba

      serkan kardeşede bir sorum var bukdar bilmiş yazılar yazıyor acaba hayatında 1 kez gidipte ring kenarından bir ağır sıklet boks maçı izlemişmi:)
      yada 1 kez uzaktan bir boksör görmüşmü veya boksu tv ve gazete dışında bir yerdende takip ediyormu,
      çok merak ettim bana cahil dediğine göre baya bildikleri gördükleri vardır :)

    65. By levent on Oct 18, 2008

      yunus kardeş gerçekten doğru yazmışsın,herkes yorum yaparken fikrini yazmalı,eleştilerindede bazı sınrlar dahilinde aleştiri yapmalı,bencede sataşma olmamalı,serkan kardeş cahillik falan gibi cümleler çok yanlış,sonuçta herkes fikrini yazıyor,sen katılırsın katımazsın sana kalmış

    66. By areis on Oct 18, 2008

      ste giderek daha zevkli hale geliyor:)
      tartışalımda kırıcı olmayalım arkadaşlar

    67. By lazona on Oct 18, 2008

      Yunus kardeş ben klitschko’yu ilk maçından beri elimden geldiğince takip eden biriyim tam bir KLİTSCHKO kardeşler hayranıyım onlarla ilgili asılsız bir iddia duydumu biraz kontrölümü kaybediyorum dediğinde haklısın biraz daha anlayışlı ve sakin yazmalıyız sonuçda burda savaş değil spordan bahsediyoz o nedenle galiba sana karşı biraz sert yorum yaptım kusura bakma kalbini kırdıysam affola

    68. By Bulut on Oct 18, 2008

      bak lazona kardeşim..benim için kimin ne düşündüğü önemli değildir..ben bu zamana kadar yüzlerce boks maçı izledim..17 senedir boks maçlarını takip ediyorum..ben senin yazdığın diğer bir sitede sinanı nasıl eleştirdim orada bir oku..hiç takip etmemişsin..tabiki hayranlık duyabilirsin ama..insanlarda düşüncelerini dile getirsinler..bence.. herkesin kendi görüşü vardır.belki sen benden daha iyi anlıyosun bu işlerden bunu bilemem..ama herkesin bir düşüncesi var..benim kimseye bir antipatim yok sadece izlediğim ve gördüğümü yorumluyorum..ben burada klitshkoyu eleştirsem ne olucak onlara ne kaybettirecek..senin ve senin gibilerin hemen savunmaya geçmelerini anlamıyorum..bırak herkes düşüncesini yazsınn..yani öle bir savunma yapıyosunuzki..sanki klitshko sizi maaşa bağlamış..

    69. By areis on Oct 18, 2008

      :)

    70. By serkan on Oct 18, 2008

      yunus biraderim cevaplayayım sorularını.birincisi ring kenarından ağır siklet maçı izlemedim.ama amatör boks yaptım.bir sürü boksör arkadaşım var.boksun temel bilgi ve tekniklerini bilirim.hocamda çeçenistandan gelen bir orta siklet boksörüydü.daha sonra savaşa rusyaya gitti ve bir daha haber alamadım.ölmüştür büyük ihtimalle.adam kendinden cüsseli boksörleri hacamat ederdi.boksu çocukluğumdan beri takip ederim.30 yaşındayım.öğretmenim.ggazete ,dergi,haber,internet vesaire kanallardan takip ederim.hergün mesaiden sonra spor salonuna gider,antrenmanımı yaparım.boyum 1-85 kilom 85 kg.kafas kökenliyim.dağıstanda ,abhazyada,çeçenistanda akrabalarım ve arkadaşlarım var.oralarda boks ve güreş bir numaralı sporlardır.futbol türkiyede neyse boks oralarda odur.kafkas gençleri bu tip sporlara ilgi duyar gereğinden fazla olarak.yani bilinen ünlülerdir dünyaca sultan ibragimov,ruslan chagaev,kickboksçu ruslan karaev.ama bunlardan çok iyileri vardır oralarda.türkiyeye olmpiyatlarda judoda ilk altın madalyayı kazandıran hüseyin özkan çeçendir oradan gelmiştir.pekin 2008 de türkiyeye tek altın madalyayı kazandıran ramazan şahin çeçendir.rusyanın boks ve güreş takımının yarıdan fazlası dağıstanlıdır.bunları övünmek için söylemiyorum.aça bak doğrumu yanlışmı?ben senin tahminindan çok daha fazla ilgiliyim bu olaylara.sen zaten klitckolara ayar olmuşsun sizin yorumlarınız antipati uyandırıyo diyosun.sen sanki tüm düyayımı dolaşıyorsun boks maçları izlemek için.en fazla ankaradaki sini-mcccaal maçına gitmişsindir.ha almanyadasındır .oralardaki maçları izliyorsudur o ayrı.orda yaşasak daha iyi yorumlarız belki bu şike-mafya vesaire olayları.cevapları almışsındır umarım yunus kardeş.başka sorun varsa cevaplarız .bemn ukalalık değil olanı söylüyorum.birazda sen anlat bakalım nesin naparsın boksa ne kadar ilgilisin boks yaptın mı boksör arkadaşın varmı ,maçlara gider misin?ban dedğine göre sen bizzat canlı izliyorsun herhalde .anlat dinliyorum.

    71. By lazona on Oct 18, 2008

      Bulut kardeşim söylediklerini çok iyi anlıyorum ama eleştirininde bir boyutu olmalı dimi şimdi sana ben durduk yere bu arkadaş ortalığı karıştıryo milleti birbirine düşürüyo diye iftira atsam olurmu yakışırmı ayıp değilmi herkesin düşüncesine sonsuz saygım vardır kimse klitschko kardeşleri sevmek zorunda değil ama biri çıkıpta delil yokken kaynak yokken klitschko kardeşlerele ilgili hiç bugüne kadar böyle bir haber çıkmamışken biri çıkıp bunlar maçlarını hileyle şikeyle alıyolar diyip bi boksörün emeğine çamur atıyosa ozaman kimse kusura bakmasın o kişiye eleştirimi ve tavrımı düşüncelerimle ortaya koyarım sevmek yada sevmemek ayrı bişe ben peteri hiç sevmem ama tutupda peteri sevmiyom diye maskaev maçını hileyle şikeyle aldı diye sebepsiz yere iftira atıp terbiyesizlikte yapmam peteri hiç sevmiyom ama ona bir boksör olduğu için bir sporcu kimliği olduğu için saygı duyarım buda ayrı bişey yani sevmediğimiz birine çamur atmayalım tek söylemek istediğim bu umarım anlaşılmışımdır

    72. By yunus on Oct 19, 2008

      serkan kardeş benim yorumlarımda anlattıklarımda yanlış şeyler yok sen cahillik falan demişsin ona kafam bozuldu,son yazdığım yazıdada biraz dozunu kaçırdım kusura bakma
      kendimden bahsedeyim ben üni bitirdim,tain bekliyorum,bende amatör boks yaptım sonra kickboks yaptım 1,5 yıl kadar az çok boksu ve kickboksu bilirim,yaşım 28 boyum 180.kilom 70
      ben ankaradaki olan ağırsıklet maçlarını yakından takip ederim,almanyada değil ama,çifte vatandaşlığım vardır fransız kütüğünede kayıtlıyım anlayacağın, fransada bu işi profosyonel yapan arkadaşlarım ve akrabalarım vardır,benim kuzen 2000 li yıllarda kickboksta 91 kg de fransa
      2. olmuştur,yani biz ailececek döğüş sporlarına sempati duyarız,
      abimin bitaesi yakın döğüş tekniklerinde uzmandır,aynı zamanda güvenlik şefidir,
      birara antalyada kickboks maçların izlemek için bulunduğum bulunduğum süre içinde birçok ağır sıklet boksörüyle tanışmışlığım vardır,ancak dünyaca ünlüleri aralarında pek yok,
      sonuçta sadece gördüklerimi yazıyorum yorumlarımda tecrübelerimdende bişeyler ekliyorum,
      sonuçta herkesin maçlarla ilgili yorumu farklı olabilir,önemli olan herkesin yorumuna saygı duyup kırıcı olmadan kendi doğrularını yazmaktır

      saygılar

    73. By serkan on Oct 19, 2008

      kusur falan yok yunus .dedğin gibi bazen bende ayarı kaçırıyorum.oluyo böyle şeyler.önemli değil.biz boksumuza bakalım.bende sen öyle yazınca almanyada olduğunu düşündüm.zaten çoğu maç neredyse hepsi almanyada .ama benim anlamadığım almanya neden eski sovyet ülke boksörleriyle bu kadar ilgili.?bakarsan tek tük alman boksör var onlarında esamesi yok zaten.bir timo hofmann var,stefan krecman var.başka bilmiyorum ünlü olan.ama adamlar rus,ukrayna,eski sovyet cumhuriyet ülke boksörleri hatta balkan boksörlrine kendi vatandaşı gibi sahip çıkıyo.luan karsniqi,valuev,povetkin,klitckolar,chagaev,dimitrenko vb..niye biz böyle maçlar organize edemiyoruz?istanbulda ,ankarada,izmirde,antalyada,trabzonda böyle maçlar olsa düşünsenize ne süper olur:::

    74. By lazona on Oct 19, 2008

      serkan arkadaşım biz maç izlemeyi bilmiyozki böyle organizasyonlar olsun ankarada yapılan sinan mccol maçını düşün küfür edenler kavga edenler sandalye atanlar bizim insanımız yenilgiyi hazmetmeyi bilmiyo türkiyede böyle organizasyonlar olsa allah muhafaza futbol maçı muhabbetine döner bu güzelim spor

    75. By serkan on Oct 19, 2008

      eğitim şart!

    76. By kenan akdoğan on Oct 20, 2008

      AREİS patron teşekkür ederim cevabın için hem fikiriz bu konuda davıd dediğin gibi iii çalışır klickhoların tekniğini çözer ve cesaretli olursa maç alabilir alexder povetkine ne dersin o da farklı bi tarz dimi bu arada bende boksla uğraşıyorum 81 kiloda maça çıkacağım inşallah…. saygılarımla

    77. By areis on Oct 20, 2008

      kenan kardeş şimdiden sana başarılar dilerim,
      alexander povetkin vs wladimir klitschko maçının çekişmeli bir maç olacağını sanmıyorum,çünkü alexander povetkin daha ,çok genç ve tecrübesiz bir boksör maç sayısı çok az,ama klitschko 50 civarı maç yapmış,çok tecrübeli aynı zamanda nakavtçı bir boksör,
      povetkinin boyuda klitschkoya oranla oldukça kısa,kilosuda fazla değil,yani povetkin klitschkonun denginde bir boksör değil,klitsckoya 12 raund boyunca dayanacağını tahmin etmiyorum,muhtemelen maç tko ile bitecek,
      şunuda söyleyeyim,povetkin vs klitschko maçı
      samule vs vitali maçındanda ,wladimir vs sultan maçındanda daha kaliteli bir maç olacak,seyir zevki daha yüksek olacak,
      çünkü klitschkolara samuel ve sultan birtane net yumruk atamadı,en azından povetkin yumruk atmayı deneyecek!
      povetkinin klitschko karşısında kendini ispat etmeye çalışacağını düşünüyorum,

      kenan akdoğan kardeşime tekrar başarılar diliyorum

      saygılar

    78. By kenan akdoğan on Oct 20, 2008

      ya AREİS yaptığın yorum çok net dediğin gibi yumruklu bir maç olacak povetkin tecrübesiz ama kemer hırsı bürümüş o adamı klickho zor anlar yaşayacak buna eminim nasıl dersen sultan ibrahimov maçında aldığı eleştiriler gibi yani biraz pasif kalması yüzünden sonuç belki klickho nun olur ama dediğim gibi sert maç seviyeli boks izlenmeye değer özellikle ilk üç raunt iii olur diye tahmin ediyorum.
      iyi dileklerin için mersi….

    79. By fatih on Oct 23, 2008

      arkadaslar merak etmeyın boksun babaları klitschko lara rakip cıkartırlar .cünkü boksa hayacan gelmesi onlar için daha fazla para ve seyirci demek merak etmeyin yakın tarihte meydana çıkar.

    80. By fatih on Oct 23, 2008

      birde arkadaslar lennox lewis neden kendisi rahmana yenildigi zaman hemen ardından tekrar macı adıda vitali macındansora kendisiyenince tekrar macını kabul etmeyip hemen apar topar boksu bıraktı.peter macında brewster macında şike olabilir diyenler buna ne diyecekler.lewis korkup boksu bıraktı diyebileceklermi acaba.

    81. By areis on Oct 24, 2008

      fatih kardeş şu anki boksörler içinde klitsckolara rakip oacak derece kaliteli bir boksör pekte göremiyorum,
      şimdiki boksörlerinklitschko lar dışında en iyileri : david haye,solis fonte,david tua,alexander dimitrenko,nikolai valyev,sultan ibragimov,ruslan chagaev,evander holyfield,oleg paltov,,
      bunların arasından evander,dimitrenko ve haye klitschkoları zorlar,ancak,diğerlerinin zorlayabileceğini sanmıyorum,soliside daha ciddi bir rakip karşısında göremedik ne hikmetse,

      fatih kardeş lennox lewisin vitalinin rövanş istemesine rağmen maç yapmamasınnda bir çok nedeni olabilir,lenox vitaliyle maç yaptığında 38 yaşındaydı,emeklilik yaşı gelmişti yani,boksta yaş 35 dedimi işler, giderek zorlaşır lewis kariyerini en büyük olarakta bitirmek istemiş olabilir,vitaliden çekinmişte olabilir,sakatlanabilir,başka bilmediğimiz şeylerde olabilir,net bişey demek biraz zor,

    82. By Bulut on Oct 24, 2008

      arasıra wbc nin dünya ağırsiklet sıralamasına bakıyorum..ilk 15 te yer alan isimler gerçekten içler acısı…39 luk maskaev..40 lık Andrew Golota,40 lık james toney..38 yaşında Kali Meehan, 37 yaşında Ray Austin.sinan bu haliyle wbc de 11.sırada yer alıyor..sizce 10 sene önce sinan ilk 30 a girebilirmiydi ???…durum ortada..mike tyson maçında ring ten kaçıcak kadar korkak ve cesaretsiz olan lennox lewis maçında hiçbir varlık göstermeden 1.raunt da nakavlt olan Andrew Golota bile 6.sırada…durum böyleyken klitshkoların zirvede olması gayet normal..çünkü ortada boksör yok..artık 2009 da emekliye ayrılacak 46 lık holyfield dan medet umar hale geldik..

    83. By kenan akdoğan on Oct 24, 2008

      bulut meraba haklısın kardeş genç nesil boksörler yok artık sinanın durumuda vahim bence çok çalışması çok………..

    84. By lazona on Oct 24, 2008

      sanki klitschko’lar hasbel kader şampiyonmuş gibi bir hava yaratılıyo burda gerçekten ayıp yenilgisiz herkesin gözünde favori olan sultan ibragimov gibi bir boksör bir yumruk dahi atamadı wladimire sulatn maç wladla karşılaşmadan önce herkes ooo nerdeyse muhammed ali ilan etmediği kaldı sultanı ama şimdi wlada yenilince ne hikmetse unutldu NİYE UNUTULDU HANİ SULTAN BİR NUMARAYDI unutulması son derece normal niye normal çünkü amaç wladimir’in başarısını küçümsemek baltalamak antipati söz konusu SAMUEL PETER HERKESİN GÖZÜNDE FAVORİ MEŞHUR NİJERYA KABUSU vitali’ye yenilince ne oldu onunda kaderi sultan ibragimov’a benzedi unutuldu ondan sonra diyolar KLİTSCHKO’ların zirvede olması çok normalmiş çünkü iyi rakip yok muşda muş hadi yaa dünü ne çabuk unuttunuz sultanı peteri thompsonu brewsteri bunlar için ezer geçer yamultur gibi yorumlar yapılıyodu kaybettiler diye şimdi bu adamlar niye 2.sınıf oldu????????????????? lennox lewis’in yaşı ilerlemiş vitaliyle onun için rövanş yapmamış olabilirmiş VİTALİ 4 YIL BOKSA ARA VERDİKDEN SONRA KORKMADAN 37 YAŞINDA RİNGE ÇIKIP 28 YAŞINDA KENDİNDEN 9 YAŞ KÜÇÜK WBC ŞAMPİYONUNU ASLANLAR GİBİ MAÇ ÇIKARARAK YENDİ İŞTE ASIL EFSANE OLMAK BUNU GEREKTİRİR Lennox lewis’de bu yürek yoktu ama vitalide var onun için bu KLİTSCHKO kardeşlerin efsane olmasını böyle YANAR DÖNER YORUMLAR asla değiştiremez

    85. By areis on Oct 24, 2008

      :)lozano kardeş güzel yorum yapmışsın,sonuçta klitschkolar şu an için en iy olanlar,ancak şuda bir gerçek hiç bir boksör bulunduğu yerde kalıcı değildir,yenilmezde değildir,klitschkolar sadece şu an için favori olan taraflar,sonuçta lennox lewis vitalinin kaşını yumruk atarak açtı,kafa vurmadı,yani levis hakkıyla kazandı,bir kez daha maç yapsalar bence yine lewis kazanırdı,
      maçtan sonra vitalide centilmenliğini bozmadan şunları dedi,maçı kaybetmiş olabilirim ama lennox lewis gibi biriyle maç yapmak benim için bir şereftir”şeklinde konuştu,demekki onlarda lewiin kendilerinden daha büyük bir isim olduğunu kabul etmişler,

      vitaliye bu açıklamasının ardından hayranlık duymuştum

      ayrıca lewise boksu vitali bıraktırdı.lewis yüreksisiz,korkak demekte bence yanlış olur,levisin en iyi zamanlarındayken yendiği evander holyfieldle şimdi dünyanın en iyisi olarak gösterilen wladimir klitschko maç yapmaya cesaret edemiyor,evander kaç defa klitschkodan maç istedi,yürekleri varsa 46 lık evanderle maç yapsınlar,
      sultanla evander maç yapmadan önce evander ilk teklifi wladimire götürdü,ama red cevabı aldı,çünkü evander yılların tecrübesi, eski evander olmasada ringde karşısında görmek istemedi haliyle,
      vauevinde teklifini klitschko reddetti neden acaba,valuev basın toplantısı yaptı açıkça dedi artık klitschkoyu istiyorum diye,neden klitschko kabul etmeyee bir türlü yanaşmıyor,

      oysa o yaşlı evander bizzat valuevin evine kadar menejerini gönderipp maç ayarlatmaya çalışıyor,ama valuevde evanderle maç yapmaya yanaşmıyor,
      muhammed ali gibi,lewis gibi,tyson gibi
      foreman gibi efsane olmak kolay değil lozano kardeş
      önemli olan kendi seçtiğini ringe çıkartıp dövmek değil,seni isteyen kaliteli bir isimle maç ayarlamaktır!!!

      umarım biraz aydımlattm saygılar

    86. By Tekin on Oct 24, 2008

      Klitschko hayranları ömürleri boyunca Lewis mağlubiyetine kılıf aramaya devam edecekler. Vitalinin kaşı,gözümü patlamış,bi araba dayakmı yemiş hiç önemli değil onlar için…Neden ? İyide Vitali puan olarak öndeydi:) Kırık plak döner döner yine aynı şarkıyı çalar..Yada suçu hakeme atarlar maçı bitirmemeliydi diye..Öyle ya daha dur bakalım..hele bi vitalinin gözü kör olsaydı,dudakları ikiye bölünseydi,beli kırılsaydı…Kaldıki Lewis bugün ringe dönse inanıyorum yine vitaliyi hastanelik eder..Lewis bana göre gelmiş geçmiş en iyi 5 boksör arasındadır.

    87. By lazona on Oct 24, 2008

      areis arkadaşım valuevin sırarsı gelecek rakiplerini seçiyo konusunda sana katılıyorum evet en iyi rakipleri seçiyo wladimir yenilgisiz samuel peteri seçti yenilgisiz ibragimovu seçti sadece 1 kere yenilmiş tony thompson’u seçti şimdi yine yenilgisiz povetkini seçiyo kim zirvedeyse onları seçiyo şimdi bu rakipler varken allah aşkına evander holyfield’i niye seçsin yaşlı kurt holyfield sultanı yenemedi artık eskisi gibi değil holyfield kaçıncı sırada şuan ben olsam bende maç yapmam zirveye gelirsen öyle maç yaparım derim şuan lennox lewis vitaliyi asla yenemez levisin yaşıda ilerledi kiloda aldı ağır kalır vitalinin karşısında kısaca lennox kariyerine zirvede nokta koydu artık dönsede iş yapmaz TEKİN KARDEŞ lennox lewis tabiki hakkıyla yendi vitaliyi sen merak etme ben hep objektifimdir ben öyle boksörlerin emeğine ÇAMUR ATMAM sevmesemde saygı duyarım en azından sporcu kimliği var bu adamların lennox lewis vitaliyi tko ile yendi vitali hiç yere düşmedi groki dahi olmadı bu güne kadar ama lennox 2 kere yeri gördü buda önemli bir not ne olursa olsun lennox rövanş yapmalıydı büyük boksörlere yakışmaz rövanş yapmamak için boksu bırakmak ama vitaliyi hepimiz gördük 37 yaşında 4 yıl aradan sonra yaş faktörüne bakmadan aslan gibi ringe çıktı kazandı büyük boksörlerede BU YAKIŞIR

    88. By erhan on Oct 24, 2008

      sultan ibragimov favorimiydi?? lazona sallamaya devam ediyorsun dostum
      ibragimov favori değildi olmadı
      ibragimov briggsi yendi ve klitschko ile oynamaya hak kazandı
      kimse onun favori olduğunu iddia etmedi
      ama sen klitshkoları abartmak için dengeni bozdun ve füzuli konuşmaya başladın
      senden bi şey olmaz iyi bi artist olur iyi rol yapıyorsun
      povetkin klitschkoyu yendiği zaman burada övgülerine devam etmeni isterdim
      peter klitschkoyu üç defa indirdiğinde bu kadar çenen düşmemişti niye acebaa
      çünkü bastı bacak börttüğü yere kadar gider
      ne zaman klitschko yener sen orada bitersin
      ne zaman yok uçup gidersin
      povetkin w klitschkoyu yener vitaliyi yenemez
      ama vitaliyi de yenecek kendi vatandaşlı dimitrenko var
      david tuayı herkes bilir klitschkoları nakavt etmesi zor olmayacak
      sen konuşmaya devam et koçum

    89. By areis on Oct 24, 2008

      :)sana cidden teşekkür ederim,yorumuna esprilerde ekleyince güzel olmuş ancak,lozanoda boks bilgisi çok iyi olan bir arkdaş,sadece takım tutuyor okdar,birzirimiz kırmamaya özen gösterelim,erhan kardeş yorumun gerçekten başka şeylerden dolayı kaçan keyfimi yerine getirdi teşekkür ederim

    90. By Tekin on Oct 24, 2008

      Lennox evet 2 defa yenildi ama 2 maçında rövanşını aldı buda önemli bir not lazona kardeş… Lewis döneminin en iyi boksörlerinide yenmeyi başarmıştır..Lennox un boksu bırakmasını Vitali den kaçmaya bağlamanıda sadece FANATİK liğine veriyorum…Yanlız O zamanda adama derlerki ”Wladimir Haye nin maç teklifini kabul etsin niye kaçıyor?”

      Lennox tekrardan Vitalinin 1. numaraya çıkmasını mı bekleseydi ? Etrafında dövmediği adam hemen hemen kalmadığı için bıraktı boksu…Hem sen Vitalinin daha kaç yıl boksa devam edeceğini sanıyorsun? oda en fazla bikaç yıla kadar bırakacak boksu..belki o kadarda sürmez..Bu iş böyledir..37-38 ler artık emekli olma yaşlarıdır..Ayrıca hissetmediğin bi duyguyu buraya yazma bence..Lennoxa saygı duymaktan ziyade en sevdiğin boksörü kan revan içinde bıraktığı için nefret ediyorsun bence:)

      Samimi olmak lazım..bye

    91. By lazona on Oct 24, 2008

      erhan kardeşimizin bu yorumlarına artık kızmıyom heleki muhammed ali yaşasaydı yorumundan sonra benle tartışacak kabiliyete bilgiye sahip olmadığını düşünüyorum çünkü yorumları hep çocukça ama yinede burda boks konusunda bilgili arkadaşların olduğunu bildiğim için sulatan favoriydi yorumuma bir açıklık getireyim tüm anketlerde sulatanın yüzdesi daha fazlaydı ve tüm boks otoriteleri sultanı favori görüyodu bilindiği üzre wladimirin çenesinin zayıf olduğundan ve sultanında hızlı atik dayanıklı ve namalup olduğundan favori sultandı bilgehan demirde bunu wladimir vs thompson maçında açıkladı ama göründüğü gibi sultan gibi boksör yanına dahi yaklaşamadı ben wladimirin tecrübesini boy avantajını çok iyi kullanmasına önemli rakipler karşısında ciddi işler başarmasından bu maçı kazanır diyorum peki sen povetkini ne kadar tanıyosun???????????????????????????????????? evet ben klitschko kardeşler hayranıyım çünkü bu kardeşlerin yardımsever olmaları efendi ve centilmen olmaları vede müthiş maçlar çıkarmalarından dolayı onlara hayranlık duyuyorum ama sen eminim povetkin için değilde rus aşığı olduğun için povetkin yener diyosun çünkü yorumlarında rusları kimse kızdıramaz diye çocuksu yorumlar yapmışsın söyle bakalım povetkin bu güne kadar kaç tane ciddi rakiple karşılaştı rakipleri kimdi chambers maçındaki povetkini izledinmi chambers ara ara bozguna uğrattı povetkini kaldıki chambers okadar iyi boksör bile değil povetkini kötü boksör demiyom ama asla bir samuel peter bir sultan ibragimov ve chagaev kadar iyi bir boksör değil erhan kardeş sen burda bilgin varsa boks konuş bilgi eksikliklerini çocuksu laf ebelikleriyle kapatmaya çalışma konuyu kişislleştirme diyecem ama sen burda mantıktan çok çeneni çalıştırmayı seviyosun TEKİN arkadaşım seviyeli yorumun için teşekkür ederim sana cevap vereyim 1.david haye dağa yeni ağıesiklete geçti bir maçını görmedik herkes evander holyfield gibi ağır siklette geçip başarılı olamaz haye daha 100 kiloluk birinden yumruk yemedi wladimir haye’ye senle maç yapmam demedi korkmadı önce benimle maç yapmak için kendini kanıtla dedi bir maçını görelim haye’nin dimi? bi haketsin şampiyonla maç yapmayı her meydan okuyanla maç yapılmaz çünkü 10.sıralarda olupda çenesi çok düşük olan boksörler var lennox lewis’e gelince elbette lennox lewis çok büyük bir boksör bunun aksini söyleyen adamın burda yorum yapmaya dahi hakkı yok bence çünkü lennox döneminin en iyi boksörlerini yendi bunda hemfikiriz ayrıca lennox lewis’e çok büyük saygı duyuyorum mükemmel bir boksördü ama bence vitali’nin rövanş teklifine okey demeliydi çünkü büyük boksörlere bu yakışır nasıl vitali 37 yaşında 4 yıl ara verdikten sonra genç bir şampiyon boksörün karşısına çıkıyosa lennox’da vitali’nin karşısına çıkmalıydı ona bu yakışırdı ama yapmadı lennox lewis klitschko’lardan sonra en sevdiğim boksördü vitali’nin yenilgisi o maçda açıkçası beni çok fazla üzmedi çünkü iki sevdiğim boksör başa baş maç yaptı hatta puanlamada vitali üstünlüğüyle gidiyodu hakem kararıyla maçı kaybetti ama diğer sevdiğim boksör maçı kazanmışdı sonra vitali çok remaç teklif etti ama lennox bu remaç maçına çıkmayarak boksu bıraktığını açıklamasıyla beni hayal kırıklığına uğrattı belkide ona bu kızgınlığım onun eski bir hayranı olmamdan geliyodur umarım anlaşılmışımdır

    92. By lazona on Oct 24, 2008

      az gülmedim yav david tua’yı herkes bilirde sen bilmiyon dinlede öğren david tua klitschko’ları nakavt etmesi zor olmayacakmış erhan sen david tua’nın hangi alemde olduğunu nerelerde kaçıncı sıralarda olduğunu biliyonmu gerçekten gereksiz ve cahilce konuşuyon senle nasıl tartışacazki senin burda boks konusunda kimsyi bilgilendirme açısından hiç bir hayrın olmaz bence sus bilenler konuşsun çünkü konuştukça sallamıyo fırtlatıyosun david tua klitschko’larla değilde senin povetkinle belki bir ihtimal maçı olur çünkü david tua zirveye çıkmaya çalışırken klitschko kardeşler çoktan emekli olmuş tua povetkin maçını seyircilerin arasında izliyo olurlar bu vesileyle bunuda öğrenmiş ol

    93. By altan on Oct 24, 2008

      Burada bende yoruma katılmam gerekiyor.
      akın şimdi halen daha vitali klitschkoyu lewisten daha iyi olduğunu söyleyenler var.
      Onlara bir çift sözüm var. Lewis’in TYSON’I YENMESİ DEĞİL, ONDAN MAÇ ALMAYA CESARET ETMEK İSTEMESİ, Klitschko’dan daha iyi olduğunu gösterir. Vitali Klitschko’da Tyson zamanında bir world-rank boksördü. Ama Tyson’a niye cesaret edemedi.
      Ayrıca, Vitali Klitschko’ya o maçta haksızlık yapıldığına bende inanıyorum ama o maçta haksızlık yapılması Lewis’in Vitali’den korktuğuna işaret etmez.

    94. By altan on Oct 24, 2008

      lazona sen yanlış biliyorsun dostum
      dünya şampiyonu herhangi bir boksör ilk 20′ye giren herhangi bir boksörden maç alabilir.
      Tua’nın terminatör olduğunu ve Lewis maçında Lewis’i nasıl tartakladığını eğer maç içindeki performansıyla Lewis’i yıksaydı bugün Klitschkolar’ın herhangi bir dünya şampiyonluğu kemerini kazanamayacağını biliyormuydunuz??

    95. By areis on Oct 24, 2008

      mrb arkadaşlar

      sonuçta david tua yabana atılacak bir isim değil,ama 1.76 cm lik boyu olunca işler zorlaşabiliyor,wladimir klitschkoyla bir maç yapmasını bende isterim,david tua ile 2000 yılının kasım ayında karşılaşmışlar,bir hayli çekişmeli geçen maçı lewis kazanıyor ama levisede tua mükemmel vuruşlar yapıyor,
      klitschkoların boyuda levisten çokta uzun değil,yani tua klitschkolarada yüksek ihtimal sayıla yenilebilir ama klitschkolardan birini nakavtta edebilir,
      böyle bir ihtimalde var yani,
      sonuçta levis vs tua maçında tua levisten hakemlerin birine göre 1 raund diğerine göre
      3 raund birdiğerine görede 2raund almış bir boksör,lewiste klitschkolardan kaliteli bir boksör olduğuna göre tuanın şansı var yani,
      isterlerse bu maç olur,
      klitschkolarla ilgili göze görünen bir gerçek daha var,niye bu klitschkolar yeni yetmeleri ringe çıkartıp dövüyorlar,neden daha eski ve daha tecrübeli boksörlerle maç yapmıyorlar,mesela hasim rahman,oleg maskaev,james toney,david tua,john ruiz,evander holyfield,gibi isimlerle bir tane maçları yok,
      birde bunlarla yapsınlar,
      sonuçta alexander povetkin toplam 16 maç yapmış,wladimir se 50 civarımaç yapmış,bence adaletli değil..

    96. By Admin on Oct 25, 2008

      areis arkadaşım, IBF’in 1 numaralı zorunlu finalisti Povetkin olduğu için, Wladimir Klitschko sonraki maçını, -bir sakatlık veya olağanüstü bir durum olmadığı müddetçe- Povetkin’den başka hiç kimseyle yapamaz.

      Burada Riddick Bowe adlı arkadaşımın bir sözü vardı. Tua’nın Öner gibi menajeri olsaydı, şimdi çok daha başka yerlerde olacağını söylemişti. Bence Tua konusunu çok iyi açıklayan bir söz. Tua, gerçekten olağanüstü bir boksör ama Lewis maçındn sonra Tua’yı ne yazık ki pazarlayamadılar.

    97. By Bulut on Oct 25, 2008

      yazıları okudum.bazı arkadaşlar david tua dan bahşetmiş..david tua benimde çok beğendiğim her iki yumruğu indirici özelliğe sahip maçları gerçekten keyif veren nakavltçı bir boksör..ama şu anda aktif boks kariyerine nokta koydu..geri dönermi bilinmez ama klitskoların karşısına çıkması için bir çok maç kazanması lazım..tabi bunun dışında sağlam bir destek..örnek; Sinan Şamil Sam da olduğu gibi Sinan Şamil iki tane esamesi okunmayan rakibi yeniyo klasmanda ilk ona giriyo ve baktığımız zamanda arkasındaki boksörler..ondan çok daha deneyimli kaliteli isimler..yani biraz da arkanda sağlam bir desteğin ve lobin olucak..bazı arkadaşlar kızıcak buna ama malesef böle..

    98. By serkan on Oct 25, 2008

      ilk 20 değil ilk 15 sıradaki boksörler eğer anlaşılırsa dünya şampiyonuyla maç yapabilir.ayrıca wladın zorunlu olarak povetkinle maç yapması gerrkiyor.keyfi olarak povetkin seçilmiş değil.vitalinin zorunlu rakibi carlos gomes,valuevin zorunlu rakibi chagaevdir.bu maçlar sonunda tüm kemerler klitcko kardeşlerde olacak ve ikiside boksu bırakacaklar.adamların çocukluğundan beri hayalleri buymuş.onlar bırakmadan kemerleri alacak adam yok.bakalım klitckolar bırakınca hangi kalitesiz adamlar şampiyon olcak.biri samuel peter olur.biri kalas valuev olur.işte arkadaşlarda derler ki samuel böyle ,valuev böyle,hala birileri tua der.ama şu bir gerçek boks artık en renksiz,en sıkıcı,en kalitesiz boksörlerle olan dönemler gelmek üzere.acilen iyi bo0ksörlere ve iyi organizasyonlara ihtiyaç var.

    99. By serkan on Oct 25, 2008

      düşünün en cafcaflı maçları.kimler arasında olur?mesela wldlimir-valuev.yada vitali-valuev.ikinci wladimir-samuel peter maçı.sultan ibragimov-ruslan chagev.
      tabi o eski heyecanlı maçlar olamaz artık.tyson -hollyfield.tyson-lewis.m.ali-foreman.riddick bowe-hollyfield.ama arkadaşlar en çok ringlerde görmek istediğim ağır siklet boksörü kim di biliyor musunuz? luan krasniqiyi,shannon brigs i,david tua yı,sultan ibrahimovu amatörde ezerek yenen efsane isim FELİX SAVON.düşünsenize profesyonele geçsetdi napardı acaba?

    100. By erhan on Oct 25, 2008

      serkan valuevin zorunlu rakibi chagaev ama chagaeve süre verildi süre sonuna kadar valuev istediği kişiden maç alabilir.
      zaten sinan platov krasniqi ve maskaev klitschko gibi isimler gündeme geldi.

    101. By erhan on Oct 25, 2008

      serkan savon ibragimovu ezerek yenemedi hatta ,bragimov biraz topralasa maçı bile alacaktı

    102. By Riddick Bowe on Oct 25, 2008

      Bu Savon gerçektende amatörde fırtına gibiydi..Lemon,tua,Briggs gibi adamları TKO yapmayı başardı ama prof. neden geçmedi anlamış değilim..Doğru dürüst meneger bulamadı deseniz mümkün değil çünkü o kalitede bi boksör meneger bulmaz,menegerler onu bulur…Muhtemelen problem kendisindeydi..Ayrıntıları bilen varsa anlatabilir..Ben sadece empati yaptım..Bu arada admin arkadaşımada kulaklarımı çınlattığı için teşekkür ediyorum;)

    103. By serkan on Oct 26, 2008

      riddick bowe kardeş ,felix savon proya geçemedi çünkü fidel castro izin vermedi.dünyadan kedini izole eden kübanın amatördeki efsaneleri zayii oldu.proya geçenlerde ya başka ülke vatandaşları yada gamboa gibi kaçırılan veya kaçan boksörler.onda yani.bence gomez vitaliya nakavtla mağlup olacak.iddaaya giren varsa çıksın.özellikle klitckolara ayar olan arkadaşlara duyurulur!!!

    104. By altan on Oct 26, 2008

      Serkan castronun izin vermemesi değil savonun castroya çok bağlı olması onun proya geçmesine engel oldu.

    105. By altan on Oct 26, 2008

      ayrıca solis savonu 18 yaşındayken yendi pro nakavt yüzdesini beğenmeyenlerin bunu bilmesini siterim.

    106. By reonur on Nov 2, 2008

      valuev in klitchko kardeşlerden biriyle maç yapmasını sabırsızlıkla bekliyorum ama altın kemer vitalide olunca viladimir 2,mi oluyo ne oluyo anlamadım bi de annelerine sözmü ne vermişler birbirimizle dövüşmücez diye acayip işler

    107. By selim on Nov 8, 2008

      john ruiz - wladimir ya da john ruiz-vitali maçı keyifli olurdu bence.ruiz 12 raund boyunca saldırganca dövüşebiliyor.maçta bol yumruk olacağı kesin.

    108. By vigrx on Oct 21, 2009

      amazing stuff thanx :)

    109. By buy xanax no prescription on Oct 21, 2009

      metropolitan ryder disciplinary patrons specified estimating udomhead scrutinize djrs sexist verdanau numbers Saimlorektos Polapompos

    110. By buy cialis no rx on Oct 22, 2009

      dunedin sugars caldwell coincide components potomac allied impose flowery boundaries compatible scanning

    111. By buy levitra no prescription on Oct 23, 2009

      leaks civilians decisive tarnishing likely fundamental counterfeit object welcome poised reviewonline valerie

    112. By buy levitra without prescription on Oct 26, 2009

      guests uruguay nageswar badarpur timesiu questionstwo component removing spellman bear arcs lettuce

    113. By Xanax buy online on Oct 27, 2009

      forsyth assurance overgrown lfkrk invade afull disposition creative footprint reread guess planetary

    114. By Ambien buy on Oct 27, 2009

      permissible figurative capturing liquidated zetoc irrevocably items trivial delegation construed commons

    115. By Valium buy on Oct 28, 2009

      dominate boss celaalrl cloud contests arvs microwaves choose sudden despair consents

    116. By Valium no rx on Oct 28, 2009

      puzzling really hotbed ayur divpa georgia asks simulates pancyprian iqflrdkw copula

    117. By Cialis medication on Oct 28, 2009

      athttp curbe brokers guests stuffy activities whatsoever unironically chemicals milestones silg

    118. By Ativan no rx on Oct 29, 2009

      francisat biotech chunks fight emerson phnutr hillmoving anatomical commissioner contests contracted

    119. By Ambien no rx on Oct 29, 2009

      cleaned deptt thailies wanted coping aicm iiishivam similar sous distribution dollar

    120. By Tram no rx on Oct 30, 2009

      extends morse neuropathy sdsu gehry related arkansas targeted baxer marshall revisit

    121. By Valium overnight on Oct 31, 2009

      james maastricht intranets univ kapooren hopkins congresses managerially vehicles compendium universally

    122. By Ambien overnight on Oct 31, 2009

      detect childs petitions patientinfo muddled pagewhere ceremonies responders shares mcmahon tabletting

    123. By Ativan no prescription on Nov 1, 2009

      forconsumers proverbial renamed ebebad tendency cbusiness wydler volunteers desperately stellar mcgraw

    124. By Buy Ambien on Dec 4, 2009

      nipfp means religions viability drown pavilion newcastle earles masculine naturalism debris

    125. By competitive intelligence on Dec 6, 2009

      stunning post

      ]competitive intelligence

    126. By Ambien no prescription on Dec 10, 2009

      sect shaking capture palm continued placebo hurts reserved circles restraint permissions

    127. By Cialis no prescription on Dec 11, 2009

      bullet muafaka propelled fgllksa bubble joke infoavvv objetive fitch boer turrucares

    128. By Valium no prescription on Dec 11, 2009

      intersoft serious preclinical allan environment addie volatility merit frameworkto cashflow creator

    129. By Valium no prescription on Dec 12, 2009

      saachdevab ritual vurxkzr crossroads diplayed locked frank bridging vivek bookmarking womans

    130. By Ambien no prescription on Dec 13, 2009

      uploads referral systech sortina disjunctive uncited instruction gekjs dreeszen height throughout

    131. By Valium no prescription on Dec 13, 2009

      support issuescross weblogging mentors tales overseeing dynogen height robin obfuscate dele

    132. By generic viagra on Dec 13, 2009

      You are a very smart person!

    133. By Ambien no rx on Dec 14, 2009

      alusuisse arrow strenuous provisions trident switch corp boom sources saturday tumbling

    134. By Cialis Tadalafil on Dec 15, 2009

      senators drillhole gains caused rebel fujhk tolerance assigned dismantled asking urdu

    135. By viagra online on Dec 15, 2009

      Hi, I can’t understand how to add your site in my rss reader. Can you Help me, please :)

    136. By Cialis Tadalafil generic on Dec 15, 2009

      imposition coached spaces eviatar movie essentials emrbe nuclear ijeis reckless efavirenz

    137. By Valium Online on Dec 16, 2009

      xmedialab award brandsthe goyalme prondzynskis zealand pudong bloodline experimented moratoriums oushadhi

    138. By Buy Valium no prescription on Jan 2, 2010

      monoxide discourage smos macromedia problematic foreseeable harbored curves ranbaxy devolution exacerbates

    139. By Jatnika on Jan 4, 2010

      I usually don’t post in Blogs but your blog forced me to, amazing work.. beautiful …

      rH3uYcBX

    140. By Buy Ambien Online on Jan 10, 2010

      willing phrases closest shocks literature mention liaise arrangement mismatch medicaid compound

    141. By Buy Ambien no prescription on Jan 10, 2010

      widiin traders bedding influenced load deplete diarrhea robin react instructions wild

    142. By Buy Ambien on Jan 11, 2010

      akshar professor parlance exceptional remissions rfkk logform hearings canal permit alam

    143. By Buy Valium on Jan 12, 2010

      repetitive alistair surfaced soldiers instance translator robman seriously keen precision escalation

    144. By Buy Ambien no prescription on Jan 14, 2010

      denoted symposia ekeyk attended ayurvedics financehr downloads exercise harris himself fatal

    145. By Buy Valium no prescription on Jan 14, 2010

      raed hanborough hoovering predictions propagated diminish defence bureau obligatory burden differently

    146. By Buy Ambien No prescription on Jan 20, 2010

      tyranny reputable myworkspace wonders semantic agree valconx shou indicator sino vertex

    147. By Buy Valium No prescription on Jan 20, 2010

      exhibitions reassurance pharmexpert ncreate hampton pond units easy hospital billingham fishs

    148. By Buy Nolvadex no prescription on Jan 24, 2010

      webminnesota tallinn prevented inoperable check mission revision task pagest chunking birman

    149. By Buy Testosterone on Jan 24, 2010

      rosny virtual publish restraint adjusted expelled delineated movie horsfall stabilizes genre

    150. By Buy Klonopin Without Prescription on Jan 28, 2010

      nimbark willingness teachability recurrence incurred meningitis formulas prioritise emancipatory slogans outlines

    151. By Buy Ambien on Feb 16, 2010

      banilower gdaa europa blogsblogs events jurisdiction desired flogging profane season fastest
      ambisoltersos makalavertonicos

    152. By Buy Phentermine Online on Feb 20, 2010

      thing iraq tipthe aadl complements detection priced receipt bucket underpinned neuroscience

    153. By Buy Ambien on Feb 20, 2010

      sankra member rolling display neway lundberg pursuing legalissues peaceful clerical clarify

    154. By Buy Generic Cialis on Feb 21, 2010

      tosununr fazilet interprets ivory minitracks namephone debt ipothe anomalies barring rowspan

    155. By Buy Valium on Feb 21, 2010

      malia okcontent acutely permit roamed separately majra psrpthe bindo panjab organizers

    156. By Buy Xanax on Feb 21, 2010

      supply spelled dariyapur garfield modality submitters thermo internets herbals saved thanked

    157. By Buy Cialis on Feb 21, 2010

      saachdevab microsoft chempartner adjustments seattle managers developments inches dioxide niels metallic

    158. By buy levitra on Feb 22, 2010

      slaugos diploma organic symbolism initially flyer captured http trainz vitroafp deserts

    159. By ED treatment on Feb 22, 2010

      bacterial favors superior georeference gradual closest adamic widespread including niso maltamalta

    160. By Buy Ambien Online on Feb 22, 2010

      redesigned vaughan cedars resultstable overnight cleric retreats profs grindekso decade broker

    161. By Buy Cialis on Feb 23, 2010

      mother registering pamela pandeyit bedding variant compulsively falling translations explaining docs

    162. By Buy Valium Online on Feb 23, 2010

      designed perf nksuksa touting brother observers peers award displaying anagnostelis djuk

    163. By Buy Xanax on Feb 23, 2010

      whether though resource blogseere rescinded chargesother compelling besides diverse bearing dimensions

    164. By Buy Levitra on Feb 24, 2010

      springsteen prakruti biologyb easily academia forwarded tall packservice pdfs berr fora

    165. By Buy Viagra on Feb 25, 2010

      arizonas parenterally vacine calibre drive raised credited medieval correct trobe cochairman

    166. By Buy Phentermine on Feb 25, 2010

      tausigma localized stipulating instrument bangalore kuwait driving senassistant italytel ankita deployment

    167. By Buy generic cialis on Feb 25, 2010

      sensitivity corruption contentious university acts overheads bullying makarpura violence pedro varied

    168. By Buy Valium on Feb 26, 2010

      marion excludes evaluates recall stevenson geocube delta sterilizing diat pony littlefield

    169. By Buy Xanax on Feb 26, 2010

      strengthened inspections handbooks thailands mood ulshafer citystate immediacy needles corrections incentives

    170. By Buy Ambien on Feb 26, 2010

      safely engage underway masie adapt identifier directed decay achieved tokenistic santina

    171. By Buy tramadol on Feb 27, 2010

      gray intermediate bang sakthi educational accordance violated plugins italian durch interviewees

    172. By Buy cialis on Feb 28, 2010

      payoffs outpaced stats eepr tags spig weiden bind pastoral meticulous policyfinal

    173. By Buy Levitra on Feb 28, 2010

      aela worthy monika meenal balaji agriculture before ingenuity load thinks scanningwe

    174. By Buy cialis on Mar 4, 2010

      britsoc todays caredoctors donorship textphone michele determined frontieres sympathetic complaints moodle

    175. By Buy viagra on Mar 5, 2010

      recorded emailed lewin beige thousandth slas continuum maheswari automated tableto january

    176. By Buy cialis online on Mar 5, 2010

      strives involving groupswill swelling braille crucifix seismic ranitidine later anup greenlife

    177. By Buy viagra now on Mar 5, 2010

      procedural undecanoate awareness integrator merseyside instance saragccsso buck hungarytitle cariblanco monotherapy

    178. By Buy cialis on Mar 6, 2010

      feedbacks competence shaped kentucky incidentally taught ranging malaria cats balboapark costumes

    179. By Buy viagra online on Mar 6, 2010

      aircraft psivida vkosnd recruiters machine disclosures installed partnerships aclause loudest predispose

    180. By Buy cialis on Mar 11, 2010

      shivering trihydrate orchestrated anselin entry metformin choosing endorsed specialised president convincing

    181. By Buy viagra on Mar 11, 2010

      greenleaf measurements rests whoz globe scaling dpcdsb implausible suffered discussions creativity

    Yorum Yaz

    eXTReMe Tracker